En hoe wil je dat doen als afbeeldingen random posities hebben wat nog moet gebeuren?
Captcha V3 / V4
- Niels
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Citaat
Als het uit 1 afbeelding bestaat doe je het door eerst de afbeelding te splitsen in aparte delen en dan deze delen qua inhoud te vergelijken
Het probleem is eigenlijk dat ik totaal geen idee heb waar ik mee moet beginnen, en of er functies zijn waar ik in het speciaal op moet letten ;). Ofwel beginner info voor het kraken van een captcha :$
-
Uhm het kraken van een echte captcha doe je niet zo 1,2,3. Voor het kraken van letters/cijfers heb je OCR nodig. Voor het kraken van iets als dit is gewoon kijken naar kleuren en daarop je positie richten. Verder ontopic.
Captcha zweeft nu ^^. Moet controle nog maken maar kan hem op de oude baseren.
-
je ziet dat alle vierkantjes telkens even groot zijn dus gewoon een kwestie van met php per vierkantje kleur opvragen en deze met elkaar vergelijken en dan de afwijkende kleur kiezen.
natuurlijk heb je het niet altijd goed door die strepen er door heen maar zelfs als je 15 procent van alle "gokjes" goed hebt kan je bijv nog steeds een heel forum volspammen
-
Het is met de nieuwste versie de bedoeling dat je harten, schoppen, klaver of ruiten kiezen. En wel op de afbeelding niet in het vakje anders was deze niks beter. Als je hoogtes gebruikt is de kans van minder dan 5%. Als je gewoon een logboek bijhoud van hoevaak ze de captcha wel niet fout hebben pak je ze er zo uit;)
-
stukje code dat de kleur berekent (heeft het niet altijd goed)
nu gewoon een kwestie van vergelijkenPHP
Toon Meer<?php $im = imagecreatefrompng("http://creativedev.nl/dump/5rIa0KhmTa7YkEwo_aEg74gFrNm/captcha.php? e72bc553993a7b41c9d992b5409e14d9"); $rgb1 = imagecolorat($im, 34, 1); $rgb2 = imagecolorat($im, 74, 1); $rgb3 = imagecolorat($im, 109, 1); $rgb4 = imagecolorat($im, 150, 1); $rgb5 = imagecolorat($im, 188, 1); echo $rgb1; echo "<br />"; echo $rgb2; echo "<br />"; echo $rgb3; echo "<br />"; echo $rgb4; echo "<br />"; echo $rgb5; echo "<br />"; ?>
-
Dragontje dit is hem nu:
http://creativedev.nl/dump/5rI…_aEg74gFrNm/captcha_c.phpHet word nu meer een discussie maar goed dit sta ik toe voor als een admin wil ingrijpen. Maak wanneer ik een aantal goede dingen heb wel een nieuwe topic aan
-
Kapoet linkje?
-
hmm hij doet t niet bij mij...
maar het is btw niet bedoelt om jou af te kraken hoor maar het is bedoelt als feedback.
als je die vierkantjes gewoon op een random plek plaatst door elkaar ofzo is er al minder kans dat je het goed raad.
-
Link geupdate:
http://creativedev.nl/dump/5rI…_aEg74gFrNm/captcha_c.php -
welke moet je nou aanklikken?
-
Werkt niet Niels..
-
Het is alleen de captcha nog zonder formulier dus. Die moet ik nog maken maar ben een beetje moei heb een vermoeiende dag gehad. Het gaat dus nu specifiek om de captcha, wie denkt dat hij hem kan kraken mag alvast naar voren stappen daar gaat het me om. Anders zal deze de oude vervangen.
-
Uhm IK KAN HEM KRAKEN.. :}
-
Citaat
Het is alleen de captcha nog zonder formulier dus. Die moet ik nog maken maar ben een beetje moei heb een vermoeiende dag gehad. Het gaat dus nu specifiek om de captcha, wie denkt dat hij hem kan kraken mag alvast naar voren stappen daar gaat het me om. Anders zal deze de oude vervangen.
dan wil ik wel ff weten wat precies de bedoeling is van deze captcha,moet je de donkerste kleur kiezen ?
in dat geval, ja is te kraken. -
Citaat
dan wil ik wel ff weten wat precies de bedoeling is van deze captcha,moet je de donkerste kleur kiezen ?
in dat geval, ja is te kraken.
Nee lees dit. Het is een citaat van pagina 3:Citaat
Het is met de nieuwste versie de bedoeling dat je harten, schoppen, klaver of ruiten kiezen. En wel op de afbeelding niet in het vakje anders was deze niks beter. Als je hoogtes gebruikt is de kans van minder dan 5%. Als je gewoon een logboek bijhoud van hoevaak ze de captcha wel niet fout hebben pak je ze er zo uit -
-
JA. Dacht dat het nu wel duidelijk was. Ik ga morgen als ik even nette kleding heb gekocht voor de begrafenis en er nog tijd over is wel even de controle maken.
-
hmm kan ik denk ik niet kraken nee.
-
http://creativedev.nl/dump/5rIa0KhmTa7YkEwo_aEg74gFrNm/
Nieuwe captcha staat eropAls er belangstelling voor is zal ik hem even erop zetten
Hier is alleen wel meer tijd in gaan zitten dan de vorige.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!