Ferhat ik snap niet waar jij je om druk maakt,
Ik wil het op deze manier doen:)
Toch bedankt voor je tip
Met vriendelijke groet,
Cwcw
Ferhat ik snap niet waar jij je om druk maakt,
Ik wil het op deze manier doen:)
Toch bedankt voor je tip
Met vriendelijke groet,
Cwcw
Cas geeft gelijk!
Deze layout is zelfs een klein beetje aangepast,
Hij stond ook online bij een Criminals spel van de maker van de layout was iets met mobwar of zo.
mobwar.nl?
nou ik zie geen vergelijking of ik ben blind?:P
Citaat van cwcwIk heb hem via msn gekocht met doorverkoop rechten en ik heb van de eigenaar van ultimategun gekocht en dat is ongeveer 1 jaar terug maar als u bewijzen hebt dat deze van u is zal ik hem eraf halen met alle verkoops statistieken en krijg jij al mijn verdienden wat ik verdient heb op dit layout.
Met vriendelijke groet,
Cwcw
Ik kan de rechten niet tonen ik ben de layout zelf ook kwijtgeraakt op me pc die nu weg is.
Het is al een tijdje geleden dat ik hem kocht maar er bestaat nog wel een topic hier op cp !
oke misschien handig om de link van de topic te sturen?
HIJ STOND ONLINE ZEG IK TOG
Moeilijk he lezen?
En ik weet niet precies wat de naam was!
http://www.crimeway.com/view_product.php?id=9
Mag jij de lay-outs van Dutchstreets wel aanbieden?
Want in de tijd heb ik de source gekocht van sloosmedia en had geen doorverkoop rechten...
Dus ik denk niet dat jij dit ook zult hebben
Welke webwinkel source is dat op Crimeway? :$
PM me (a)
De site is basic9.com als het goed is
Nog iemand layouts voor me of scripts ?:)
ja klopt basic09.com
Binnenkort komen er zelfgemaakte PSD bestanden heb jij een verzoek bijv een crime PSD etc post het dan hier dan maak ik het en ik zal ze ook hier op CP aanbieden!
Wat ik niet snap cwcw dat mensen die dingen illegaal vinden of zeggen dat deze illegaal is zeggen ze het hier niet maar beschuldigen ze je in andere topics
maar deze is illegaal: ?1.30 Tune ingame layout auto
(de header dan want deze is van iemand van cp hier)
[offtopic]Je zal zien Mafiabase aka CWCW.
Je zal zien of het legaal of illegaal was.[/offtopic]
Veel succes met site
Dat klopt...
Er was nog 1 Complete layout illigaal ook
Gisteren avond heb ik deze persoon op msn gecontacteerd...
En vandaag zie ik dat hij zijn werk ervan gemaakt heeft
Trouwens was dit topic niet gesloten of droomde ik dat? :p
PS:
Citaat van mafiabaseWat ik niet snap cwcw dat mensen die dingen illegaal vinden of zeggen dat deze illegaal is zeggen ze het hier niet maar beschuldigen ze je in andere topics
maar deze is illegaal: ?1.30 Tune ingame layout auto
(de header dan want deze is van iemand van cp hier)
Wel toevallig dat je dit nu zegt... Heeft de echte maker van de layout komen klagen misschien
Vanmiddag was ik nog aan het praten ermee en hij ging er vandaag werk van maken dit heeft die dus gedaan dus cwcw is wel bezig met illegale praktijken...
Was gesloten.
Heb ook downloadscripts gecontacteerd. Ook hun gingen iets doen.
-nick ik had deze layouts van sloosmedia gekocht die hij hier aanbood dus ik kon het ook niet weten en ik heb het met de eigenaar geregeld
En ferhat downloadscripts geef niet zo snel een antwoord dus ik geloof je niet
hebben ze sit wel gedaan krijg ik eerst een waarshcuwing dat dit van hun is zonders doorverkoops rechten in het geval als ik deze script toch opeen niet mag gebruiken (owndealer)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!