post een pic vanjezelf!
Dancetour breda:
en hier in het wit:
in het roze thats me
post een pic vanjezelf!
Dancetour breda:
en hier in het wit:
in het roze thats me
Me facebook profielfoto:
Pim the snowboarder hehe, heb alleen een mongolische foto met een zonnebril atm (augustus);
even allemaal elkaar uitlachen :p
@ patrick
op foto 2 staat een jongen met die blauwe ruitjes overhemd heet die toevalig kevin
helaas heb ik zelf geen fotos op deze computer.
@ rickvbeek, nope barry
Patrick, hoelang heb jij in de rij gestaan bij dancetour breda? Ik stond er zo goed in dat ik binnen kwartier binnen kon zijn, helaas viel me vriendin flauw van de hitte waardoor ik de rest van de middag in de schaduw heb gezeten tegenover dancetour, was egt klote.
Dat ben ik met me vriendin..
@offtopic
haha komisch, maar let op je taalgebruik.
Ik ben er niet heen geweest.
HOe was het daar?
P.S.
Mooie foto`s XD (ben een harige vent :P)
Citaat van LucPatrick, hoelang heb jij in de rij gestaan bij dancetour breda? Ik stond er zo goed in dat ik binnen kwartier binnen kon zijn, helaas viel me vriendin flauw van de hitte waardoor ik de rest van de middag in de schaduw heb gezeten tegenover dancetour, was egt klote.
Dat ben ik met me vriendin..
Ik heb niet in de rij hoeven staan. Ik heb mijn contacten :p er waren veel mensen flauw gevalen jesus. Volgende keer Roosendaal, de thuiswedstrijd voor mij.
Het is niet komish als je vriendin er flauw valt hoor, en jij vervolgens E.H.B.O mag gaan geven aan je eigen vriendin, ik mag dan wel een diploma daarvoor hebben, wil nog niet zeggen dat ik het ook daadwerkelijk wil gebruiken. Bovendien moet ik over 2 weken met haar naar intens, dus daar heb ik nu ook wel schrik van..
Maargoed ik zal zo effe wa pic's posten.
mensen even ontopic blijven
Reacties enkel toegestaan nadat je een foto hebt gepost
Dancetour breda was zalig.
Nice dirty housse en die hardwell hahah:P
Oke mijn foto in de straten van dongen.
Ik sta er goed op met me gezicht ik ben die ene met die vest aan die een 8 is.
Citaat van CrimeXL
Jammer van je R&R, dat kan echt niet
Wat?
Zo weinig bedoelt die..
Doe ik ook nooit maargoed.. :p
pics!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!