Ah zie het nu idd ook, interessant script

[BDT] Verzilver code script
- L.Groot
- Closed
-
-
-
Niels , volgens mij heb ik wel moeite er voor gedaan.
maar ja maakt niet uit.Jongens ik heb hem niet nodig aangezien ik het met gemak kan namaken als ik wil.
Maar ik vind het een leuk idee en goed gebruikt , ik heb net filmpje even gekeken vandaar.
Heb het zelf niet nodig omdat ik ook op dit moment geen spel of iets heb of laat draaien, vanwege starten van een bedrijf. -
@ NielsB,
Je hebt een PMUpdate: Begin post geëdit.
Dit omdat bij de Query fix het bestand wat je moest editten niet stond weergegeven. Nu wel.Succes verder,
Lars
-
Ik wil even mijn complimenten maken, dit is duidelijk een must have script, dus zeg kopen maar....:cheer:
-
Dankjewel
Ik ga zo een update vrijgeven voor de kopers:
"Koop een Verzilver Code in de shop."
Hierbij koop je voor 10 credits een code, die random een soort uitkiest, en hier een random aantal genereert.
Zo kan je winst, of juist verlies hebben.
Van te voren weet je de prijs niet, dus je moet eerst eentje kopen, de code inwisselen, en dan weet je je prijs pasMet vriendelijke groeten,
Lars Groot
P.S. Je kan dit voorbeeld al op mijn spel zien:
http://www.mafiastar.eu/v1/?a=buycredits
(test / test). -
Nice script lars
Heb het net eens geprobeerd op u site:
Eerste code : 14 cc
2de code: 10 cc
3de code: 10 cc
4de cdoe: 10 cc/p
-
Ok
De versie is geupdated.
Nu zit er een ingame admin optie bij, en zijn de tables verbeterd.De kopers hebben de nieuwe versie ontvangen, de versie zit nu ook bij de download.
Veel succes.
Lars
P.S. Het filmpje op YouTube word z.s.m. geupdated. -
Heb m ook Lars :cheer:
Toppie, bedankt!!!
-
very very good, im satisfied
-
kan je deze als gratis of moet je nog kopen?
-
Kopen, maar je reageert op een topic uit 2010 he..
-
Ja maar ik zoek dat script
-
Hallo,
Topic is veel te oud hiervoor. Je kunt beter even contact opnemen met L.Groot.
Mvg,
Tim -
Ik kan wel even een betaling regelen, het kost dan €2,99 en is excl. transactiekosten maar incl. BTW.
Neem even contact op per PB als je hem wilt kopen. Je ontvangt dan alleen gebruiksrechten, dus geen doorverkoops of alle rechten!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!