ik heb niet veel verstand van site's en soucre enzo
maar heb 2 vragen
-wat is het verschil tussen scoure en scrips,ik dacht dat scoure een gedeelte is en script helemaal :(A)
-heeft iemand het script van camorraworld toen nog gang-wars liggen(compleet zonder bugs?) zoja zou je die link dan naar me willen mailen ?:$ als je dat doet ben je me groote held :$:$(A)(xD)
Camorraworld(gang-wars)
-
-
-
Als je het verschil al niet eens weet tussen een source en een script, raad ik website's af voor jou! Typisch weer iemand die een site wil online zetten, maar niet weet hoe te beginnen. Sterker nog, geen verschil ziet tussen een script en een source(xD)
Voor de duidelijkheid dan maar:
Een source is vaak een hele website, met scripts / plaatjes / etc.
En een script is 1 stukje van de website.
Voorbeeld van een criminals:
- Inloggen is 1 script (login.php)
- Aanmelden is 1 script (signup.php oid!)Een beetje zoekwerk op deze site levert al veel op:
http://www.criminalspoint.com/db/download/462.html -
Je moet wel alle gegevens voor de database veranderen he. Want je hebt een andere database, dus moet je die gegevens veranderen. En als je niet het verschil weet tussen script en source, dan zou ik dit niet doen :O.
-
dinand
[offtopic]Als ik jou was zou ik eerst even wat php boeken lezen.
Ook zou ik op internet rond kijken wat scripts zijn en sources.
R-Mijnten heeft dit uitgelegd maar ik zou het nogmaals opzoeken.[/offtopic]De cammora of gangwars source is illegaal deze mag niet gebruikt worden.
Vandaar dat niemand hem heeft of zal geven. -
Uhh, mensen kunnen makkelijk eraan komen he. Wat dacht je van crimecl*b (naam mag niet uitgesproken worden XD.) als je tot miljoen kunt tellen, dan mag je voor mij de crimecl*b spellen tellen ;).
-
Gangstawar
Hoe kom jij erbij dat Gang-wars illegaal is dan ?
Er zitten zoiezo al 3 scripts in die niet eens van hun zijn.Verder heb ik nooit gelezen dat het illegaal is.
Dus tenzij je een bron hebt met info zou ik dit niet nogmaals zeggen.
-
Cruelty
ik heb het al eens eerder gedaan ; )
ik wil alleen gewoon graag dat script hebben, het is volgens mij niet illegaal,wat er zijn erggg veel sites die heb gebruiken en is dit niet illegaal ! (h)(h)nog ff over crimecl*b is WAS gewoon zoon site van zoon site als http://www.mijnmaffia.nl die ze een beetje verandert hadden
want ik had en script die er op leek die gewoon van iemand had gekregen die hem van zoon site af had : ) maar als je het script hebt ben ik je zeeer dankbaar!:$
-
U kunt beter eventjes bij de downloads kijken.
-
ik heb hem al in ieder geval bedankt allemaal :$
-
staat die hier op CP?
-
http://rs18.rapidshare.com/fil…rs__Camorraworld_RIP_.rar hier heb je hem!:D
-
Plaats hem ander gewoon even bij downloads
Ik zou als ik jou was, eerst wat meer verdiepen in het 'website'wereldje, je kunt ook beginnen met tutorials etc. te volgen ;). Doe je best en uiteindelijk lukt het vanzelf.
[offtopic]
Maar @iedereen
Waarom geven jullie gelijk van die afkappende reacties? Dit is gewoon te zielig voor woorden, dan mag er wel één een moderator zijn, maar dan vind ik het helemaal triest... Dit is ook een forum voor beginners om te leren en niet afgezeken te worden, omdat ze net beginnen![/offtopic]
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!