veiling script.

• Beste cp's

ik ben bezig met een script..
    een veiling script dat ze het zelf kunnen verkopen maar er zit een klein foutje in het verkopen:

Want ik heb vliegveld belgie op mijn naam en land iid = dus 1.

maar hij zegt dat hij niet van mij is.

hier het stukje van vliegveld:

Als ik het hele script moet posten meld het dan maar even ;)

Met vriendelijke groeten,
    kevin

• Eerst eens wat leesbaarder gemaakt :P
    Echo eens $id en $data->login, wat zie je daar? Komen de kolomnamen overeen met wat je in je query hebt?

• Ik zou toch met een aantal dingen beginnen om je script overzichtelijk te maken.

Hieronder een aantal tips om je stukje code te verbeteren:

- Werk met tabs en comments (altijd makkelijk voor later).
    - Je variable de juiste namen geven (zijn nu heel anders).

Als je die twee volgt zal je zien dan het direct gaat verbeteren voor jezelf ;)

• hij geeft deze fout:

Parse error: syntax error, unexpected '}' in /home/worldo/public_html/veiling.php on line 288

ik weet dat je } moet weghalen maar ik kan hem niet zo weghalen want dan klopt het script niet meer...

hier even het hele script:

• Als je dit:

PHP
    print "<tr><td class=maintxt width=5%>$j</td><td class=mainTxt width=20%><a href=\"profile.php?x=$vinf->login\">$vinf->login</a></td><td class=mainTxt width=20%>€$bod</td><td class=mainTxt width=20%>$vinf->tijd</td></tr>";
    }
    print "</table>";
    }

Veranderd naar dit:

PHP
    print "<tr><td class=maintxt width=5%>$j</td><td class=mainTxt width=20%><a href=\"profile.php?x=$vinf->login\">$vinf->login</a></td><td class=mainTxt width=20%>€$bod</td><td class=mainTxt width=20%>$vinf->tijd</td></tr>";
    print "</table>";
    }

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!