Er werd mij gevraagd om een outgame te maken voor Crimedias, omdat hij een standaard outgame had van Banditi. Nu is mijn vraag wat vinden jullie ervan?
(Wachtwoord vergeten moet nog wit)
Crimedias outgame
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
mooi gedaan :cheer:
-
Hij is nog té banditi achtig.
En de bevel & embloss is ook te veel.
Succes verder. :cheer: -
Zijn er mensen die nog meer mijn layout willen rate? (A)
-
Sorry ben geen designer maar dit zou ik vanuit mijn ooghoek geen layout noemen.
- Overal zelfde style embloss.
- Banditi zie je er nog steeds in.
- Teveel effecten gebruikt.Wees creatief, ga inspiratie op google e.d. zoeken :cheer:
-
Bedankt voor de tips, maar zou deze outgame leden trekken? (a)
-
Absoluut niet, zou hier zelf van schrikken en iets beters zoeken.
-
ik zou er zeker wel op aanmelden als ik zo'n layout zie bij de outgame. Dan denk ik altijd van: dan zal de ingame ook wel erg mooi zijn :cheer:
-
Ja, oke iedereen heeft zijn eigen smaak
-
Ja dat zie ik.
Ik zou me ook niet aanmelden.
Ik zou denken : "Ah weer Banditi" *Site weg geklikt* -
netjes
-
Bedankt
-
Ik vind hem wel mooi, hij lijkt nog wel wat op banditi maar je hebt in ieder geval al een andere achtergrond. Dat vind ik al heel wat, aangezien de meeste mensen dan een ander poppetje nemen maar de rest hetzelfde laten.
:cheer: -
Complimenten voor je lay out!
Geen complimenten voor Joey, de eigenaar van crimedias..
Hij liet me op MSN die layout zien, en zegt: Mooi he!
Ik: Ja, vind ik wel! Wie heeft hem gemaakt! Joey: Ik!8-) -
Kijk is aan, dit soort figuren (Joey) zijn gewoon triest... ^o)
-
Ik wouw daarna zeggen geintje joellekeB heeft die gemaakt vraag maar aan hem ik begon er zelf over dat hij die had gemaakt en dat hij die erop wouw zetten.. iedereen kan toch wel is iets verkeerds zeggen?
-
[offtopic]We houden het er maar op dat de jeugd van 13 jaar niks meer zelf kan maken :S[/offtopic]
ON: Nice layout.
Joey: Kan je niet even nadenken?
Neem aan dat je in de 2e klas zit... Tenzij je lager dan MAVO doet, dan is het nog begrijpbaar, maar anders.... -
Lars, volgens mij zit hij nog op de basisschool 8-|
-
Maar, 1996
Heel dom.
In je naam 1996 zetten, en dan als geboortedatum 1990 :pGelukkig kunnen de meeste mensen [offtopic]m.u.v. jou[/offtopic] normaal nadenken, en wel weten dat je nog geen 8 maanden 13 bent :p
-
Die gele glows passen er niet echt bij, ik vind de button ook een beetje groot. Verder best wel goed hoor ;).
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!