1px Foto's

  • Citaat van mrmike

    Klopt dat komt als je je modem uitdoet en weer een nieuwe verbinding opbouwt met je profider.


    En als mensen willen weten waarom ik zo beterweet doe. Dit komt omdat ik voor een grote nederlandse internet profider werk. Naam ga ik niet noemen. MVG Mike


    Niet elke heeft dat voor wat ik zo weet. Ziggo gooit er om de zoveel tijd een nieuw ip adres tegen aan ook al zet je de modem niet uit. Zeker voor zakelijke klanten zal het nauwelijks voorkomen dat het ip word gewijzigd.

  • Niels zakelijk en particulier zijn twee verschillende dingen. Die kan je niet met elkaar vergelijken. En lijkt me sterk dat een normaal gebruiker een zakelijke lijn heeft aangezien je aanzienlijk meer betaald. Maar ziggo werkt anders dan ADSL lijnen.


    MVG Mike PS zal nu weer on topic blijven

  • Citaat van mrmike

    Klopt dat komt als je je modem uitdoet en weer een nieuwe verbinding opbouwt met je profider.


    En als mensen willen weten waarom ik zo beterweet doe. Dit komt omdat ik voor een grote nederlandse internet profider werk. Naam ga ik niet noemen. MVG Mike


    Dus jij werkt voor een 'profider' terwijl je niet eens weet dat je het zo schrijft: 'provider' ? :sst:

  • Citaat van mrmike

    Hier ga ik niet eens op in. Iedereen maakt schrijf fouten.


    Daar heb je gelijk in, iedereen maakt wel eens een TYPEfout. Alleen aangezien je in de post voor deze het ook al fout typte en in deze post ook 2x dacht ik dat je gewoon het woord niet wist. Het was dan ook niet bedoeld om je aan te spreken op je spelling, maar meer het idee om je het woord goed te leren. :cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!