Hallo,
Ik moet voor controle van het script cron_week hem even draaien. Is dit mogelijk of moet ik gewoon wachten tot hij zelf weer gaat draaien?
mvg,
Pieter
Hallo,
Ik moet voor controle van het script cron_week hem even draaien. Is dit mogelijk of moet ik gewoon wachten tot hij zelf weer gaat draaien?
mvg,
Pieter
Je kunt de laatste datum gewoon aanpassen en hem zelf activeren.
ja, maar hoe doe ik dat?
Als je niet weet, of te lui bent om uit te zoeken hoe je naar je phpmyadmin moet gaan om daar wat aan te passen, kun je je website wel verkopen.
je kan ook gewoon naar je url gaan en er cron_week.php achter zetten dan draai je hem ook, teminste als de beveiliging niet tegenwerkt
ja de beveiliging werkt dat tegen ja. en in de database staan gewoon een stel getallen waar ik niet een datum uit kan halen eigenlijk
Dat stel getallen is een unix timestamp. Zoekt dat maar eens op, dit is namelijk makkelijk te vertalen in een leesbare datum. Deze datum een eind terug zetten moet dus ook de cron wel weer activeren.:cheer:
oke bedankt. ik ga het bekijken
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.05.10 21:03:00:
hij draaide het laatst dus op Sat May 8 8:24:36 CEST 2010
die dag is het nog niet eens
ja dan is het wel lastig ja.
wat moet ik dan doen? er staat echt bij cron_week 1273299876 dat betekent Sat May 8 8:24:36 CEST 2010 maar dat is het nog niet wat moet ik dan doen?
heb je het al opgelost of is het nog niet gelukt?
ja, ik heb verder gekeken en gezien dat het betekent wanneer de volgende keer is dat hij moet draaien. Dat staat dus in de database en niet wat de laatste keer was :p , maar hij doet het nu weer dus er kan een slotje op :slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!