• Beste leden,

ik had hier lang geleden een topic gezien waarin K.Rens iemand zocht om een tvgids te maken. Ik ben met K.Rens gaan praten. En nu heb ik besloten als ik een goede designer heb, die mij wil helpen, om de opdracht aan te nemen. Dus daarom ben ik op zoek naar en designer die mij wil helpen met dit project. Mijn idee is om iets als tvgids.nl te maken.

Wil jij helpen post dan het volgende:

PHP
    Naam:
    Leeftijd:
    Voorbeeld:
    Waarom wil je helpen?:

De verdiensten van het project gaan voor 50% naar K.Rens 25% naar de Designer en 25% naar mij.

Als iemand interesse heeft hoor ik het graag. Ook als er nog vragen zijn kan het in dit topic.

Mvg, Gerben de Boer

PS. Alle klachten en andere dingen graag achterwege laten.

• Ja vind ik ook vreemd.
    Maar wat moet er qua scripting nog gebeuren want volgens mij moest er nog een andere lay-out in?
    [offtopic]Correct me if I'm wrong..[/offtopic]

• Best johua-S,

ik heb even weer met K.Rens contact opgenomen. Misschien dat er wat veranderd is. Maar eingenlijk is het zo dat K.Rens de "baas" is en dat ik voor hem werk. Hoop dat je het zo snapt.

• Citaat van SkyNet

Ja vind ik ook vreemd.
    Maar wat moet er qua scripting nog gebeuren want volgens mij moest er nog een andere lay-out in?
    [offtopic]Correct me if I'm wrong..[/offtopic]

Kwa scripting moet er nog erg veel worden gedaan. Bijna alles.

[offtopic]NU NIET MEER ZEUREN OVER VERDIENSTEN.[/offtopic]

• Ik werk voor K.Rens. En ik zorg dat er een desinger komt. Dus voor mij. De rechten op je layout heb je wel maar ik mag voor de tv gids de layout altijd blijven gebruiken.

• [offtopic]Het is inderdaad een gigantisch krom systeem dat je voor iemand werkt, geen loon krijgt, maar alleen maar inlevert. Ik had het dan ook gewoon voor mijzelf uitgevoerd, maar wie ben ik?[/offtopic]

Maar daar gaat dit topic niet over! Dus back ontopic a.u.b.

• [offtopic]Gerben, je word hard afgeperst door Koen, maak gewoon een hele nieuw site, op die andere is toch nog geen reet gedaan.[/offtopic]

Je zocht een design toch?
    Ik ken iemand die er misschien 1 voor je kan maken.
    Contacteer me maar voor meer info.

• Ik heb wel intresse in dit project.

paar vragen:
    - wie sliced de layout ?
    - watvoor systeem / met welke provider werken jullie samen, aangezien je zonder gids-partner niet eens zo iets goed kan beginnen.
    - hebben jullie al een goede naam ervoor ?
    - wat wordt K.rens zijn job ?

Bedankt alvast.

• joshua-S K.Rens is de opdrachtgever.

@sloosmedia Voor het slicen heb ik mijn contacten. De naam is nog niet echt bekend. Daar moet ik nog over na denken. Het systeem wordt zelf gemaakt. En elke dag worden de programma's toegevoegd.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!