mijn game pc

• Hoi allemaal kheb weer is verandert (xD)

Oude:
    proccesor:AMD phenom x4 4x 3,2 ghz @ 3.9 (stabiel werkt ie)
    videokaart: ati radeon sapphire HD 5770 1 GB
    moederbord: m4a79xtd evo
    ram: 4 GB 1337 mhz corsair
    voeding: 750 watt

Nieuwe:

Processor: Intel core i7 860 @ 3,7 ghz stabiel
    Koeler: Cooler master v8
    Videokaart: Nvidea msi gtx 280 super oc 1 GB
    Ram: 12 GB 1337 mhz corsair
    voeding: 750 watt

Kan er nog iets beter of?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • i7 pruts ??
    Dat zal je wel te duur zijn, dat is het beste wat op dit moment te verkreigen is met de hd5900 in crossfire en 6 of 12gb geheugen.
    Zorg wel dat je een goede voeding hebt.

• ik heb een 750 watt voeding :)
    en ik ga nog 6 gb ram dr bij krijge dan heb ik 10 gb en crossfire krijg ik heel mischien volgend jaar met de 5850 2 gb

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.04.10 20:43:16:
    SkyNet ik kan gta iv op very high spelen :P dat is hardcore

• Ik draai GTA IV op high nog op een P4 2.6 GHZ met 512MB geheugen.
    Volgensmij is dit topic alleen maar opscheppen met je zogenaamde game pc die helemaal niet zo veel voorsteld.

• [offtopic] giotjuh, Misschien kan je voor je pc een lipcosuctie gebruiken...[/offtopic]

Volgens mij was dat: Crysis of Crysis 2. Gta 4 stelt niet zo heel veel voor, je moet bij je video kaart een hoge ghz hebben. Omdat de grafisch echt zwaar zijn.

• Zucht,

Pentium 4 draait K*t met GTA VI zeker als 512 mb opstaat. Aangezien bij mij stuk meergebruikt dan die 512;)

giotjuh, ligt puur aan je resolutie hoe crysis draait. En waar je instellingen opstaan. Alles op high met die pc zal niet zo succes worden met die 10 fps :) 4870 is te zwak net als mijn 4850.

Ik speel alles op HD (1920x1080) en geloof me crysis is te zwaar voor high dan;) Maar bij mij is de GPU de bottleneck.

Axl_H: Je gigahertz heeft totaal niets mee te maken, ligt puur aan de bouw van de kaart. Een ene kaart kan veel hogere snelheid hebben bij de GPU maar flink zuigen bij crysis terwijl kaartje 2 lager heeft en stuk beter draait.
    Dat kan je vergelijk met AMD en Intel. Intel geeft meer prestaties per hertz dan AMD, vroeger tijdens de AMD Athlon 64 (en X2) was AMD hier weer beter in.

Voor die pc heb je geen 750 watt nodig;) voldoet een 600 watt prima.

Ik heb 900watt voeding van Tagan (ja merk is erg belangrijk bij voedingen want bijv. Sweex voedingen zuigen). Die voeding trekt wel 3 GPU kaartjes ;) Als hoewel ik maar 4x pci expres aansluitingen heb (heb modulair kan kiezen uit 4x 8 pins en 4x 6 pins of combinatie ervan)

Maar ja ik doe veel multitasking, games open, msn open, webrowser open vaak met veel sites (500MB geheugen verbruikt ie ongeveer voor Firefox). Hij draait erg soepel, oh ja ook nog muziek ^^

• Ik snap deze topic niet echt. Wil je nou serieus weten of je er mee kan gamen? Test het uit zou ik zeggen.
    Aan de topic titel te zien doe je het namelijk alleen maar om stoer te willen doen van "Hé check mijn dure computer". Als dat je doel is wil ik je zeggen het is mislukt van zo goed is hij niet. En voor dat soort reacties zit je op het verkeerde forum ;)

• Citaat van diestro

Ik snap deze topic niet echt. Wil je nou serieus weten of je er mee kan gamen? Test het uit zou ik zeggen.
    Aan de topic titel te zien doe je het namelijk alleen maar om stoer te willen doen van "H? check mijn dure computer". Als dat je doel is wil ik je zeggen het is mislukt van zo goed is hij niet. En voor dat soort reacties zit je op het verkeerde forum ;)

Als we over prijzen beginnen voor een pc:P Dan doe ik wel mee, waterkoeling, Intel SSD, Surroundset Logitech Z5500 en zo kan ik ff doorgaan:P

Maar goed het feit is al dat ie zegt dat AMD sneller is dan een Core i7 geeft al aan hoeveel verstand die van heeft :') Ik was altijd AMD fan maar Intel gaat meer de extreme kant op en AMD de budget;)

• Vind AMD persoonlijk wel lekker maar hij draait voor geen meter.
    Me i3 is al beter dan een AMD in veel opzichten.

Alles reageert veel sneller, en nee zit niet meer geheugen in is gewoon hetzelfde.

DDR-3 gehad nu nog steeds, ook zelfde aantal GB's.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!