wij zouden :@:@ op jou moeten zijn...
this was just a waste of my fucking time...
wij zouden :@:@ op jou moeten zijn...
this was just a waste of my fucking time...
@ferhatje jij bent ook dom
OPENSOURCE IS DAT JE ALLES MAG VERANDEREN EN JE ZELF DE COPYRIGHT KUNT GEVEN!!!!
copyright kun je neits maken
OS is operating system ja
nee jij bent hier dom... flikker een end op man. Je hebt een ideetje over een source uit te gaan bereiden. En je kan niet eens een fatsoenlijk domein betalen. Daarnaast noem je jezelf de owner hiervan.
LIKE WE CARE! JUST FACK OFF
Ga lekker ergens anders nutteloze topics spammen!
Jongens reageer dan gewoon niet, waar is dat schelden nou weer voor nodig?
Alleen omdat je je zin niet krijgt soms?
Zoek een leven...
giotjuh als ik jou was zou ik gewoon de banditi source pakken als je updates in gooien alle bugs eruit halen en een andere naam geven osbandias of oscriminas of banditopenbaar ofso als je updates kan maken dan zou ik dit doen en mensen even voor de duidelijk heid os staat voor open source ! dus hier amg alles mee gedaan worden (niks tegen lars) maar hij mag dit niet weigeren want hij heeft ook veel opties van andere gebruikers erin gedaan ? anders moet je aan iedereen vragen of het mag dus os open source dus het mag dus als je updates kun maken zou ik het gewoon doen
Zowiezo kan lars niet veel doen omdat het gewoon aangepast is met enkele opties dat lars zelf gemaakt heeft...
Voor toesteming moet je nog altijd gaan naar de gene die Banditi Clone heeft gemaakt
Maar wie dat juist is weet ik niet...
Citaat van SuperiorJongens reageer dan gewoon niet, waar is dat schelden nou weer voor nodig?
Alleen omdat je je zin niet krijgt soms?
Zoek een leven...
... http://www.stevepavlina.com/bl…pose-in-about-20-minutes/
Citaat van Superiormafiabase
Komt ook nog bij dat alle bugs met hulp van leden verholpen zijn.
Er zit dus niks van lars bij, maar aangezien er hier behoorlijk wat luie mensen zitten heeft lars alles erin gemaakt met hulp.
@Stan
Bewijst maar weer eens hoe laag je reageert, kleuter -_-
klopt zo maak ik mijn layouts:
http://www.steunpuntgok.be/ima…ndenbranden_verhelst3.JPG :cheer::cheer:
Richard S, Spinazie:cheer:
Nu ben jij zo stoer echt waar (L)
Man, man, man, kan er hier nooit eens deftig gereageerd worden?
Jullie schrikken leden af. Hoeveelste topic is dat al niet dat overloopt naar RUZIE pffffffffffff
DIT TOPIC MOET WEG WEG WEG
en als nog het is opensource niemand heeft hier iets overtezeggen..
ER STAAN GEEN RECHTEN OF COPYRIGHT MEER OP VANAF DE VER 1.5/6
[offtopic]
Citaat van tcbhomeMan man man kunner hier nooit eens deftige gereageerd worden ????
Jullie schriken leden af. Hoeveelste topic is dat al niet dat overloopt naar RUZIE pffffffffffff
2e binnen 2 dagen, niet te geloven -_-[/offtopic]
giotjuh
Je mag hier gewoon aan werken hoor, er zitten geen rechten aan verbonden.
Wel is het zo netjes om achter te laten wie er allemaal aan de coding gewerkt hebben
OSbanditi staat voor operating system banditi ;):slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!