Webhost sponsor

  • Hi ,


    Ik ben freelance iPad UI (user interface) Designer en ik design dus iPad apps .


    Wat zoek ik nu ?
    Een basis hostpakket en .be domeinnaam .


    Wat krijgt u in ruil ?
    Een link op de site en een link bij de beschrijving van de apps.


    Wat doe ik met de hosting en domeinnaam ?
    Ik gebruik het voor mijn frelance portfolio en ik gebruiksubdomeinen voor m'n apps .


    Heb ik al apps gemaakt ?
    Geen volledige apps (dus gecoded + designed) ik design enkel apps en iemand anders coded het . Het bedrijf waar ik gevraagd wordt als freelancer gaat in mei van start dan kan ik wel al meer tonen . Ik ben nu bezig met mijn iPhone en iPad vriendelijke site .


    Wil je voorbeelden of meer info ? Stuur pm


    Mvg,


    William Vanhollebeke

    William Vanhollebeke // Webdesigner


    TUAG - The Ultimate Awesome Guy


    Zoek je designer ? Stuur me pm !

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • beste william,


    ik zou natuurlijk je raad kunnen volgen en pb sturen.
    maar ik denk volgende informatie wel handig is om topic te zetten.


    waar gaat u de website voor gebruiken ?


    heeft u als apps gemaakt voor ipad zo ja welke ?


    daarnaast is geloof ik niet toegestaan om reclame te maken bij apps zou dit eerst even onder zoeken.


    en vind ik dat linkje erg weinig op je website geef dan ieder geval een kleine button.


    Met vriendelijke groet,
    rick van beek.

  • rickvbeek : Bedankt ik pas dit z.s.m


    Robin : Die hosting werkte lame :S en ik heb 1 layout belooft en iedere keer ik wou beginnen had je al andere desiger gevonden . ON-TOPIC !

    William Vanhollebeke // Webdesigner


    TUAG - The Ultimate Awesome Guy


    Zoek je designer ? Stuur me pm !

  • Je hebt een PB, en die hosting had je aan Axl op dit forum gegeven!
    En het ging dus echt om 2 layouts, ik heb de msn logs nog liggen welke ik je kan doorsturen. Ik wil de opdracht eventueel ook nog makkelijker maken voor je.

  • Jongens , ik was vroeger niet georganiseerd en ik wou vele dingen te gelijk doen wat niet haalbaar was en zo kon ik opdrachten niet afmaken , daarom wil ik dat alle mensen waar ik mijn opdracht niet heb afgemaakt pb sturen zodat ik dat allemaal kan afmaken . Ik heb met mijn verjaardag een nieuwe start genomen op school voor mijn gedrag tegen mensen maar ook alles wat te maken heeft met zaken . Enkel nog mensen die het menen nu

    William Vanhollebeke // Webdesigner


    TUAG - The Ultimate Awesome Guy


    Zoek je designer ? Stuur me pm !

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!