Adobe CS5

  • Ik heb hier nog geen topic over gezien of gelezen, maar adobe heeft haar nieuwe pakket Adobe CS5 aangekondigd en zal vanaf half mei te koop zijn.


    Het gehele master collection zal ongeveer 2046 euro (2599 dollar) gaan kosten.


    Om gelijk even leuk te beginnen heb ik een heel mooi filmpje gevonden waar door photoshop een leuke tool gaat worden:

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    In het filmpje zie je enkele handige nieuwe tools welk het veranderen foto's leuker gaat worden.
    Natuurlijk gaat het veel cpu kracht van je computer kosten, maar tegenwoordig worden de computers steeds beter.


    Ik wil graag jullie mening horen over de nieuwe versie van adobe (cs5). Wat vinden jullie er van en wisten jullie al iets van de nieuwe versie af?


    Dreamweaver:

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    Photoshop:

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Hier nog een paar leuke filmpjes:

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    Ik sta echt versteld van de nieuwe versie en ik wil hem best wel hebben. Natuurlijk is het prijzig maar ik denk dat ik hem via school dan wel legaal kan krijgen. :)

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Dat ziet er goed uit :O


    Draai momenteel Adobe CS4 Master collection 8-| (en ja dit is volledig legaal |-))


    Misschien dat me broer hem gaat aanschaffen voor zijn bedrijf, kan ik stiekem even meekijken (L)

  • Ik heb even overzicht voor filmpjes gemaakt in begin van de topic zodat het leuker is om te kijken en heb dreamweaver filmpje even aangepast!

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Je kan cs5 goedkoper updaten voor een klein bedrag.
    Hoeveel weet ik nog niet precies maar zal niet voor het maximum bedrag zijn aangezien het updates dan zijn.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Citaat van NielsB

    Je kan cs5 goedkoper updaten voor een klein bedrag.
    Hoeveel weet ik nog niet precies maar zal niet voor het maximum bedrag zijn aangezien het updates dan zijn.


    800? is niet zo veel nee voor een update8-|

  • Ik zag het idd na dat ik hem had gepost dat het eigenlijk best wel prijzig is voor het totale pakket.
    Maar ik moet wel eerlijk toegeven de nieuwe versie is wel netjes.


    Als de beheerder van onze afdeling terug is ga ik zeggen dat hij moet kijken naar nieuwe versie.
    School betaald toch! ;)

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Morellow,
    Ik vind dat helemaal niet netjes, hun werken hard aan software waarmee jij als designer of als beheerder van een website weer gebruik van maakt, voor beide dus winst, maar als jij het download en dat doen er nog 100 000 dan stopt adobe waardoor en helemaal niets meer beschikbaar is terwijl hun super software maken

  • Citaat van Robin

    Morellow,
    Ik vind dat helemaal niet netjes, hun werken hard aan software waarmee jij als designer of als beheerder van een website weer gebruik van maakt, voor beide dus winst, maar als jij het download en dat doen er nog 100 000 dan stopt adobe waardoor en helemaal niets meer beschikbaar is terwijl hun super software maken


    Gelukkig heb ik al 2 jaar niets verdiend aan mijn programmeerwerk. Alles wat ik maak is voor mezelf/oefening dus no problem.
    Als ik wel geld zou gaan verdienen zou ik ook zeker een pakket kopen als ik er genoeg geld voor vrij kon maken.


    Sowieso is downloaden beter. Meer jongeren gaan ermee aan de slag => in de toekomst meer professionals => meer aankopen van het dan huidige pakket => win-win situatie, alleen op iets langere termijn.

  • Ik download het pakket eerst ook om te kijken of het lekker werkt en of mijn pc het aan kan. Mocht het daarna goed zijn schaf ik hem meestal ook gewoon via school aan . ;)


    Scheelt voor mij veel werk, kan ik gewoon gratis van het spul gebruik maken.


    Maar wat vinden jullie zelf van de nieuwe cs5?
    Lijkt het jou een goeie versie?

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Ik heb gezien hoe je in photoshop cs5 heel makkelijk moeilijke dingen kan weg knippen.


    dat is leuk voor cartoons met copyright rechten.


    :cheer: ik ga hem zeker halen ik ben een photoshop fan en deze heeft wel leuke nieuwe tools.

  • InsaneFlame daar gaan gelukkig weer dingen op bedacht worden waardoor jij niet met met andermans werk aan de haal kunt gaan. Zal mij ook benieuwen wat photoshop CS5 buiten foto's bewerken kan aangezien ik niet veel foto's bewerk.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!