Php/forum vraag

• Beste Criminalspoint,

Ik ben een Beginnende Phper.
    Ik heb al velen artikelen doorgelezen,
    En nu wil ik een uitdaging aan om een Forum te maken,eigelijk ombouwen.
    Veelen malen heb ik gezocht op internet het resultaat : PhpBB.
    Aleen ik wil het liefst een Forum source die makelijk om te bouwen is naar mijn stijl.:$

Ps: ik las in de artikelen dat je het best kan beginnen met Een forum, hebben jullie nu zoiets van neej begin met ...... Meld dat even aub!

Mvg,eirreb alvast bedankt!

• Ik zou beginnen met een ledensysteem. Je begint met een concept, waarin je je beveiliging opschrijft, vervolgens schrijf je op wat je wílt maken, en als laatste maak je de werkelijke bestanden. Een forum is als beginnend PHP'er iets te groot, maar ik weet niet hoe je PHP-skills zijn (3/5 noem ik geen beginner).

Hierna zou ik 't uitbouwen naar een forum, heb je al meteen een gebruikers-gedeelte. ;)

• Ik ben ook begonnen om wat tutorials te volgen met gebruikers systemen, en zoals Jannick al zei, het is beter om een ledensysteem te maken, die kan je bovendien ook gelijk gebruiken bij je forum :D

• Je hoeft niet te beginnen met iets wat anderen willen waar jij mee begint. Je kunt net zo goed een community als een ledensysteem als een uitgebreide criminals in elkaar bouwen. Dat maakt niets uit, zolang je maar op je eigen niveau begint!
    In plaats van naar anderen te luisteren, leg de vraag eens bij jezelf neer.
    Wat wil jij ontwikkelen?

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!