Doe maar Al Pacino, mijn oude souce. hihi.
Meeste bugs zijn -+ en mysql injections.
Doe maar Al Pacino, mijn oude souce. hihi.
Meeste bugs zijn -+ en mysql injections.
Ja echt ..
Al Pacion: (c)(L)
Ik ben verbannen voor deze reactie, ondanks ik genoeg bewijzen had, en die getoond had aan Darsstar. Aangezien ik dit een zielige actie vind, door een kneus genaamd Ruben Mijnten, plaats ik deze reactie hier nogmaals, aangezien ik vind dat iedereen de waarheid moet kennen, en die niet achterhouden moet worden door vriendjespolitiek (en/of mogelijk omkoperij) dat hier heerst tussen twee personen
CitaatIn zee gaan met Extreme AKA Mark Kapitein op eigen risico.
Hij maakte valse MSN adressen aan en nam contact met me op via het adres '[email protected]'. Ik had meteen door dat hij het was (onder andere te zien aan overeenkomende IP adressen met één die ik nog had). Hij maakte valse beschuldigingen, pleegde inbreuk op mijn privacy en bedreeg me.
Mocht je hem dus tot zover proberen te vertrouwen, raad ik je aan heel voorzichtig te zijn!
Mijn vertrek is nu trouwens definitief.
http://www.phpfreakz.nl
AL pacino
De banditi source, die gebruiken ze heel veel iedereen zou je dankbaar zijn
Van de ene kant zou ik wel banditi, maar van de andere kant zou ik het niet doen..
Waarom wel;
-Veel mensen gebruiken deze source
-Je zal gerespecteerd worden, omdat deze source 1 grote bug is, en jij dan de eerste bent die hem unbugd.
Waarom niet;
-Er zijn ook mensen die te lui zijn om zelf iets te proberen, en wachten maar af totdat er een source unbugd word, en die dan maar pakken..
-Als je deze tussen de downloads zet, dan zal bijv. OSbanditi nog steeds gedownload worden, maar die zit dus vol met bugs, dus heeft diegene nog geen bugvrije banditi.
Als je het mij zou vragen zou ik daarom voor de Al Pacino source kiezen, puur omdat zoveel mensen dat hier willen
Gegroet,
Toon
maar al-pacino, is zonder dat noob attack toontjuhh, ik erger me daar kapot aan :X
Dat bedoelde ik inderdaad YBMdesign
Een spel, moet realistisch zijn, tenzij het fantasy/sci-fi is.
Je kan niet met iemand beroven 20,000 krijgen :X
Haha dat vind ik nou ook.
Ben nog steeds eenzelfde game aan het ontwikkelen, met TPL & MySQLi en gebruik het rangen systeem van vendetta (L)
time2kill !
Nouja ik zeg al-pacino
time 2 kill source
t2k is ook zeer nice...dan ga ik daar voor
ik ook voor time2kill
doe maar T2K
Dit topic is van 3 maanden geleden hoor...
Ik denk niet dat er hier nog iets van komt :s
undergroundwar
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!