Ff beetje offtopic.
Maar weet je waar ik ook een stront hekel aan heb?
Aan mensen die als ze binnen 1 minuut geen antwoord hebben, de hele tijd buzzeren.
Ik heb het geluid uitstaan, maar dat scherm komt dan weer in me beeld.
En dat is kut als je net wat aan het scripten bent.
Kijk uit!!
- Superior
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
@larsisgoed9
Zelfs dat kan je bij je instellingen uitschakelen, je kan als het goed is heel de buzzer functie uitzetten -
Dat zou zeker wat zijn, wordt er gek van, vooral sommige leden hierzo buzzen me vaak^o)8-)
Gevonden:p
-
KAn je uitschakelen door naar: opties >>>>> Tabblad berichten >>> Ik wil buzzers kunnen verzenden en ontvangen.
Die staat aangevinkt vink deze uit en viola is uitgeschakeld.:cheer:
-
Download anders: msn discovery
is een handige programma waar je veel instellingen mee veranderen, wat je bij msn niet kan
Maar heb eigenlijk nog nooit echt last gehad van zo`n bot, meestal accepteer ik ook geen rare msn`s. -
Citaat
hey, I know a way we can chat and have a better time.. do you cam at all?
[21:33:48] Tomash zegt:
Well i don't do yahoo cam or any other cam because i have been recorded before... But i do know one site you can watch me on cam, that assures me no one records...
[21:34:50] Tomash zegt:
I mean... Do you want to see me on my cam?
[21:35:35] Tomash zegt:
Ok go to *censored* and click on "JOIN FOR FREE" blue button at the top of the page to join up for FREE.[21:35:46] Tomash zegt:
fill out your contact information and then on the next page...[21:36:03] Tomash zegt:
fill out your cc info baby for verification ONLY, their card will not be charged.Lijkt eerder alsof ze mensen hun creditcard gegevens willen geven?
Ik heb deze bot dus ook al aangehad .. opletten geblazen! -
Ik heb binnenkort iets leuks van een donateur van Messenger Plus!
Maarja zoiezo is het heel erritant.
-
Mijn vriendin is ook door zo'n bot toegevoegd,
egt erg!Je bent tegenwoordig nergens meer veilig, gelukkig heeft me vriendin al van alles van mij geleerd, en weet ze dat ze dit soort mense meteen weer moet verwijderen
-
das toevoel ik heb dat net ook gehad xd
-
Ik heb er zeker al 20, nu voel ik me niet meer veilig om iemand te accepteren zonder dat er over free webcam blabla gepraat wordt(xD)
-
Dat is gewoon een van de webcambots waar er tegewoordig 1000 van zijn. Gewoon blokkeren en reporten
:slotje:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!