Hee ik ben al tijdje opzoek naar een goede betaalde host. Maar nu wil ik andermans mening graag weten over hosts. Het belangrijkste is of ze betrouwbaar zijn en of ze er niet vaak uit liggen dat soort dingen. De prijs is niet zo heel belangrijk maar natuurlijk altijd mooi mee genomen.
Goede Betaalde host
-
-
-
Ik gebruik hosting2go.nl
Ik vind dat geen slechte host,
Je hebt 2,5 GB Aan webruimte
20GB Datavoor 24 euro
Niet veel, goede service;)
Alsje
MVG Georgo
-
Dankje zal eens gaan kijken
-
Succes-Hosten.nl
Beginnend bedrijf maar staat wel voor kwaliteit en service. Er kan een contract per maand. En betaling kan via ideal, wallie en bellen. Ze hebben goede beveiligde servers en zijn 100% betrouwbaar. Op dit moment zijn ze er 1 uur uit geweest in 1 jaar. Meestal als je een mail stuurd met wat je nodig hebt aan schrijf en data dan krijg je een prijs op maat.Dus echt aanbevolen
-
Antagonist.nl
Of wjsolutions.nl
DirectAdmin raad ik zeker aan -
Oke Bedankt. Ga weer kijken :p
-
-
Gewoon een game. Ik had al enkele keren voor dat ik dit topic starte op jullie site gekeken
maar wou toch even vergelijken. En andermans meining weten.
-
-
-
@ Willem,
Graag gedaan
Volgende site host ik ook bij je -
@ wjsolutions heb ik geen ervaring mee, maar voor een game moet het genoeg zijn.
Ik zelf heb gekozen voor sloosmedia.nl goede eigenschappen enkel moet je zelf kiezen:P -
sloosmedia.nl bestaat niet?
Ik krijg dit bericht:Hoe beginnen: de eerste stappen!
U heeft van COMBELL een e-mail ontvangen met alle login gegevens van dit hosting pakket.
Daarin kan u alle gegevens terugvinden om uw hosting pakket te gebruiken.
Voor meer info surf naar onze helpdesk -
Graag wil ik je melden dat Sloosmedia.com is gestopt met het leveren van webhosting's.
Sloosmedia.com die nu nog klanten krijgt brengt die onder bij het bedrijf WJ Solutions.nl.
Sloosmedia is daarom ook officieel partner van WJ Solutions
-
Ik ben official partner van WJsolutions.nl
ik ben nog geen 65e, maar ik ga kwa ICT een beetje met pensioen.
ik vindt een hosting beheren veels te veel werk, veel respect naar WJsolutions.nlIk breng hier ook alles onder wat ik nog ga beginnen.
[offtopic]Het is sloosmedia.com ( niet .nl)[/offtopic] -
ik heb 1 host gehad ooit en nooit geen problemen mee gehad.
Ga zo door Dimoweb.com :p
-
Citaat van Georgo
Ik gebruik hosting2go.nl
Ik vind dat geen slechte host,
Je hebt 2,5 GB Aan webruimte
20GB Datavoor 24 euro
Niet veel, goede service;)
Alsje
MVG Georgo
Hou hier wel rekening mee want hun willen geen crime spellen hosten.
Word ook aangegeven op de website, dus moet je wel mee uitkijken
Aangezien ik de TS al hoor over een game raad ik je H2G afKlinkt vreemd maar ik raad je WJ Solutions aan.
Hier zit een F.U.P. (Fair use policy) die meten slechts je verbruik.
Indien je echt belachelijk veel verbruikt krijg je hierover eerst een melding.
Indien je dan verder wenst te gaan worden er kosten in rekening gebracht hiervoor.Met belachelijk veel bedoel ik 40% van de verbruik op de server per maand.
Er hosten onder shared nog meer klanten, die maken dus ook gebruik van dataverkeer.Indien je bang bent teveel te gebruiken willen wij dit de eerste 2 maanden kosteloos controleren.
Dan krijg je vrijblijvend advies over wat je nou het beste kan doen.Direct een Reseller of VPS is te groot als je net gaat starten.
Tenzij je er echt vertrouwen in hebt dat dit een groot spel zal worden.
De keuze is geheel aan jezelf, wij leveren slechts advies -
Citaat van Superior
Hou hier wel rekening mee want hun willen geen crime spellen hosten.
Word ook aangegeven op de website, dus moet je wel mee uitkijken
Aangezien ik de TS al hoor over een game raad ik je H2G afKlinkt vreemd maar ik raad je WJ Solutions aan.
Hier zit een F.U.P. (Fair use policy) die meten slechts je verbruik.
Indien je echt belachelijk veel verbruikt krijg je hierover eerst een melding.
Indien je dan verder wenst te gaan worden er kosten in rekening gebracht hiervoor.Met belachelijk veel bedoel ik 40% van de verbruik op de server per maand.
Er hosten onder shared nog meer klanten, die maken dus ook gebruik van dataverkeer.Indien je bang bent teveel te gebruiken willen wij dit de eerste 2 maanden kosteloos controleren.
Dan krijg je vrijblijvend advies over wat je nou het beste kan doen.Direct een Reseller of VPS is te groot als je net gaat starten.
Tenzij je er echt vertrouwen in hebt dat dit een groot spel zal worden.
De keuze is geheel aan jezelf, wij leveren slechts adviesOw, nou nooit problemen mee gehad:p, en niet gezien ook eigenlijk,
Oke, dan is inderdaad H2GO Niets voor jou:)
-
FAQ: Staan jullie erotische-, torrent- of criminals-sites toe?
Nee, dat staan wij niet toe. Wij hebben in het verleden gemerkt dat dit soort websites vaak voor overlast zorgen in de vorm van DDoS aanvallen, spam mailings of slecht programmeerwerk. Die overlast zorgt er helaas ook meestal voor dat de websites van onze overige klanten (tijdelijk) onbereikbaar of traag zijn. Wij vinden niet dat andere websites last mogen ondervinden van het gedrag van sommige bezoekers van erotische-, torrent-, NZB- of criminals-sites, en hebben daarom in 2007 tot het nemen van deze maatregel besloten.
Voor criminals-sites geldt er momenteel een uitsterf-beleid waarbij bestaande sites actief mogen blijven (mits ze niet voor directe overlast zorgen) maar er geen nieuwe sites meer bijkomen.
Bron: http://hosting2go.nl/?refid=200&s=faq&id=31
Georgo
Heb het even voor je opgezocht.
Het is bij mij al bekend omdat ik in het verleden hier namelijk ook problemen mee kreeg.
Niet zozeer om je dataverkeer maar de server is niet geschikt voor een crime spel -
{KNIP}
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!