3D Wapens, elke dag update!

  • Creative arts vind ik een leuke naam, maar ik heb daar nog me twijfels bij,


    Ik vind het net niet, zo professioneel klinken, dus dat is het enige euvel wat ik nog heb met de naam.


    Mja we kunnen wel stemmen XD


    Als jullie het een leuke naam vinden reageer dan met:


    Ja Dit omdat.... ( Je mening )
    OF
    Nee Dit omdat.... ( Je mening + Eventuele andere naam )


    Om je reactie eventueel te onderbouwen, zou ik ook nog een cijfer geven van me laatst gemaakte wapen, en wat je er niet of juist wel mooi aan vind.


    [offtopic]Anders wordt het denk ik een beetje als spam gezien:)[/offtopic]

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik kan creativeshock eventueel gebruiken voor het domein, maar kvk zou misschien wel een probleem worden, ik zal dit even uitzoeken, want dan is het natuurlijk helemaal makkelijk, en dan moet ik inderdaad een andere naam zoeken:)


    Bedankt dein;)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.04.10 17:51:29:
    Geen resultaten bij de opgegeven zoekcriteria


    Naam bestaat niet in kvk als ik het zo zie, dus er is nog wel hoop voor.


    En is de domein naam van creativearts op alle domeinen bezet?


    (.nl .com .net .eu .weet ik ut? )


    Edit:


    Pff... alleen nog .nu, geen leuke domein...

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.04.10 18:21:28:
    Tijd voor een nieuwe naam dus...


    Wat wordt het? Weet jij het?


    Laat het me horen!, en misschien kan ik dan wel voor jou een leuk 3D designtje maken!, als het niet te moeilijk is..


    [offtopic]Let op! ModDB help ook mee, aan een nieuwe naam zoeken voor me bedrijf.


    Het kan dus ook zijn dat iemand daar wat voor me heeft, en dan stopt het zoeken voor een nieuwe naam hier dus ook:)


    Dus kans dat niemand het kan winnen is wel 50%[/offtopic]

  • Je bent een week bezig met 3D en je noemt jezelf al een "3D designer" en je wilt een eigen bedrijf beginnen.


    ... waar gaat het toch naartoe met de jeugd ...


    Ik hoop dat je zelf ook ziet dat je materialen die je gebruikt TOTAAL onrealistisch zijn.
    Bestudeer eens een turret, dan zal je zien dat er VEEL meer detail in zit, zelfde met je shotgun en al je andere wapens.


    In plaats van constant nieuwe dingen toe doen, probeer eerst eens 1 wapen volledig af te werken

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • LOL, sorry hoor, maar ten eerste ken je mij niet, dus je weet niet wat ik allemaal kan.
    En het is niet omdat ik kritiek geef dat ik het daaarom beter kan.


    En ja, ik heb een jaar lang een opleiding gedaan die zich hard focuste op 3D, dus ik kan er wel wat van en nee, ik hoef dat niet te bewijzen.


    Misschien moet je gewoon is nadenken bij mijn kritiek en er iets mee doen en mij niet direct beginnen uitmaken ...


    Maar sorry dat ik je probeerde te helpen, zal het nooit meer doen .

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Georgo, laat me even duidelijk zijn, wat ik gezegd had was totaal niet slecht bedoeld hoor.


    Ik had gewoon het gevoel dat iemand je terug met beide voeten op de grond moest zetten, je had hier 12 pagina's vol goede reactie's, van mensen die waarschijnlijk niks van 3D kende.


    En ja, bij mij is het al 2 jaar geleden, maar ik weet nog altijd wat goed en slecht is.


    En moest je jouw werkjes posten op een 3D forum had je waarschijnlijk dezelfde commentaren gekregen.


    Trouwens als je een eigen bedrijf gaat starten, word dan maar gewoon dat mensen echt niet vriendelijk tegen je gaan doen, en verwacht zeker niet dat ze opbouwende kritiek gaan geven.


    Daarom, post je werkjes ook op een goed 3D forum waar mensen zitten die er al jaren mee bezig zijn (conceptart.org), daar ga je wss betere commentaar krijgen dan hier (no offence)

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Oke, nou kan ik weer praten met je,


    Ik heb namelijk ook een andere forum waar ik op zit


    ModDB, Daar zet ik me werkjes op, en die worden ook gewaardeerd, tuurlijk is er kritiek, daar zit ik niet mee, maar je onderbouwde je reactie zo achterlijk:p


    Daar kan ik net even niet tegen..


    Had gezegt van....


    Waarom zou je nu een bedrijf beginnen, terwijl je nog maar net 3 weken bezig ben?


    Komt even anders over dan


    Je bent een week bezig met 3D en je noemt jezelf al een "3D designer" en je wilt een eigen bedrijf beginnen.


    ... waar gaat het toch naartoe met de jeugd ...



    Snapje?


    Daarom dat ik even tekeer ging,


    Tuurlijk heb je gelijk over het feit, dat ik net bezig ben, maar ik wil namelijk, wat jullie weer niet weten, samen met een aantal engelse mensen een bedrijf beginnen, die mensen zorgen voor een mod, ik met 2 andere mensen voor de design ervan...


    Ik zorg voor de bedrijfsnaam + kosten ets. ets, klaar.


    Daarom dat ik een bedrijfsnaam nodig heb, hoeft niet persee. ik kan ook zo zeggen om creative arts te gebruiken, of creativeshock ( Die ik al 4 jaar gebruik )


    Tuurlijk dat iedereen hier zegt van wow, mooi, omdat ze er niets van afweten, Maar zeg eerlijk, me laatste design is best mooi, ik ben er blij mee iniedergeval..


    Enige wat ik echt moet leren is UVWrapping..


    Dus graag zou ik dat dan van jou willen horen, als jij er meer van afweet:)


    MVG Georgo

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.04.10 23:03:28:
    Nu ik wapens heb gehad, wil ik beginnen met voertuigen maken, of charactars, enig idee, wat ik zou kunnen maken?


    Kan van robot tot mens worden, van alien tot ... iets?


    Aarde tot venus...


    Brommobiel, tot racecar... ( Oke dat liever niet, is nog te moeilijk denk )


    Kies maar uit, ik ga het ( Proberen ) Te maken.


    MVG Georgo

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!