Vindt die layout eigelijk beetje tegenvallen
Osvendetta V2.0
- Dein
- Closed
-
-
-
Ik heb nog geen screenshots: de lay-out is al vertoond eerder in dit topic, en daar zullen jullie het tijdelijk mee moeten doen :p.
Na de vakantie(voor de Belgen onder ons ?) ga ik voor de scripters die willen meehelpen de source uploaden.
Mensen die geinteresseerd kunnen dit melden, maar bedenk wel dat ik met Smarty en PDO werk, dus als je mee wil helpen moet je deze 2 handige dingen onder de knie hebben, anders kom je niet in de ftp :p! -
Smarty(h)
Ja nog meer dan een week vakantie8-| -
Hehe, voor jou wel, voor mij is het nog bijna 2 weken (ja ik ga op vakantie, en ja dan blijf ik nog lekker tijdens de schooluren daar :p)
-
Hehe, welke opties heb je ondertussen al? Mag via PM..
-
Dein
Waarom zou je ze toegang geven tot de FTP?
Nu je toch bezig bent met nieuwe dingen te leren (ik dacht dat je ergens had gezegd dit te doen om meer ervaring op te doen) kun je misschien ook met een revision control system gaan werken.
Dan hoef je ook niet iedereen de source te sturen, die kunnen ze dan zelf downloaden.*stopt met het typen van wat hij denkt*
Welke versie van Smarty gebruik je trouwens?
-
Smarty 2.6.26 (.tar.gz) (.zip) June 18th, 2009
Verklaar u nader met dat revision control system?
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Revision_control
Voorbeelden: Concurrent Versioning System (CVS), Subversion (SVN), Mecurial, GIT.
Misschien zegt Google Code je iets meer, daar kun je je opensource project hosten met SVN of Mecurial.
Als je dan een verandering gemaakt hebt, dan geef je dat door aan je systeem zodat die een nieuw punt in de geschiedenis van je project aanmaakt.
Zo heb je dan een geschiedenis van je code, blijkt er iets fout gegaan te zijn, dan kun je nog terug naar een oud punt, en vanaf daar weer verder gaan.
Als je het dan ook nog op een server laat hosten zodat anderen er bij kunnen.
Bijvoorbeeld Google Code, GitHub of je eigen server als je host dat aanbied of als je het zelf kunt regelen.Dan kun je andere schrijf rechten geven op die server voor dat systeem, dan kunnen ze mee helpen zonder FTP gegevens te hebben, en dan hoef jij alleen maar om de zoveel tijd even de demo te updaten (het lijkt me het handigst lokaal te werken als je host (website) zo'n systeem niet aanbied).
Sommige hosts (revison systeem) bieden een systeem aan dat mensen requests laat sturen voor bepaalde wijzigingen, of laten je een issue tracker hebben, en nog een aantal handig dingen die mensen kunnen gebruiken om jou te helpen.PS. zelf ben ik bezig GIT te leren, als ik dingen fout heb, stuur dan a.u.b. een PM.
-
Hmmm, klinkt wel goed, ik zal er eens naar kijken.
-
Ik bied namens MafiaStar.eu een gratis captcha aan :p
Is voor de volgende versie, maar jullie mogen hem wat mij betreft gebruiken.
Preview:
http://mafiastar.eu/new
LOGIN:
Login: test
Passw: testtestEn dan op bv. misdaden etc.
[offtopic]Dein, PM maar als je hem nodig hebt :)[/offtopic]
-
Ik zie dat ik op osvendetta het login / registreer gedeelte nog niet in de layout heb gezet, dit doe ik vanavond nog even (xD)
-
Lars de demo werkt niet (meer) ? Stuur nog eens door maar via pm of zo, want er zijn van die kleine kindjes die er niet af kunnen blijven :@
-
@ Dein, inloggen werkt zoiezo niet, heb net een account gemaakt maar kan ook niet inloggen
-
@ Dein,
Fixed
Ik zal nog even de password verander functie updaten
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.04.10 17:17:13:
Stomme hackers :@Naja, nieuw account:
Login: test
Passw: testtest -
Hoe kunnen ze hacken, ze passen de account gewoon aan xD
-
Nice ik zie mijn layout! mooi alleen kun je de rechterkant mooier zetten met dat twitter? je kunt beter zo doe:
laatste nieuws:
gloednieuwe weblog
<p>
-streep-
<p>
laatste nieuws:
gloednieuwe weblog
<p>
-streep-etc.
-
Ik moet daarvoor denk ik de twitter plugin aanpassen gezien die height niet goed staat bij die
ff een andere class geven.
-
Kunnen we ons niet aanmelden op osvendetta?
-
Je bedoelt op osvendetta.be ?
Zo ja, daar ben ik nog mee bezig. Ik moet een blogroll aanmaken en daar een link inzetten voor de registratie pagina.
Zo nee, osvendetta source is nog niet toegankelijk voor het publiek, mocht dit wel zo zijn laat ik ook iets weten op me weblog, op twitter en hier!
Volg ons op Twitter -> twitter.com/osvendetta , voor onze weetjes van osvendetta
(ik twitter ook meer dan dat ik blogberichten schrijf dus, het is de moeite waard om ons op twitter te volgen als je op de hoogte wil blijven)
-
Oke 3de generatie layout!
http://www.imgdump.nl/uploads/xdz01v3z_loljpg.jpgDit is hem geworden, iets meer kleur was wel fijner, en hij blijft professioneel 8-)
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!