Osvendetta V2.0
- Dein
- Closed
-
-
-
@ Dein: mensen zijn gewoon enthousiast
-
Citaat van Dein
Dat komt er toch in, maar ik bedoel het anders, wat heb ik nu al aan andere lay-outs, als men pas bij de release met lay-outs komt kunnen andere ze gebruiken maar om het spel te maken heb ik maar 1 lay-out nodig , die andere zorgen toch gewoon voor meer load en mb van de hosting.
Is nogal lastig in een spel zeker om steeds over te typen.
-
De captcha van Niels ofzo, zo met die guns op banditi ed.?
-
Mag niet vrijgegeven worden, en die captcha met geweren is zo makkelijk om te kraken ..
-
bij mijnmaffia hebben ze iets dan je op een knop moet drukken
mischien dat dat werkt
dat er dan meerdere foute zijn en 1 goede
-
Is er al iets gezegd over een eventule preview voor de release? lijkt me wel cool om te zien namelijk. :x
-
1 juni
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.04.10 14:54:01:
1 juli excuus -
Voor de release komt er sowieso een uitbundige beta waar iedereen het spel kan testen op mankementen en op of aanmerkingen kan geven. Daarna worden de gevonden fouten en lekken gemaakt, en zal OSVendetta gereleased worden.
-
een open beta of een closed beta?
-
Trouwens Dein er staat op je site de licentie waar OSV onder gaat vallen maar daar staat in niet voor commerciële doeleinden. Maar daar wordt een maffia-game nou juist voor gemaakt
-
-
-
Diestro, dit gaat vooral om niet commerciele doeleinden -> de source verkopen e.d. .. Verder werkt osvendetta nu al onder GNU GPL licentie.
-
De slicing begint redelijk op te schieten en zoals het nu uitziet kan ik deze vanavond nog naar dein opsturen
-
Dat hoor ik graag :), ideeen voor opties e.d zijn allemaal welkom, vuur het maar op me af!
:cheer:
-
Als stan me dan de wordpress layout opstuurd zal ik deze slicen en in wordpress bouwen (h)
Maar dit zal pas morgen of overmorgen of misschien vrijdag worden. -
Ken eerlijk gezegd de vendetta source niet echt dus weet ook niet wat extra opties kunnen zijn, maar bijv. cocaïne fabriek, scootersjatten tunen etc.., uitgebreide admin, dat je gevangenis kan holden net als bij camorraworld, organiseerde misdaad
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!