Osvendetta V2.0
- Dein
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
shit man
die layout is echt uber -
Tnx
-
ik ben met mijn layout bezig
pff ik was gister de eerste kwijtgeraakt dus ik maak even een nieuwe! -
Citaat van stan
ik ben met mijn layout bezig
pff ik was gister de eerste kwijtgeraakt dus ik maak even een nieuwe!oh man dat is balen meestal is namaken moeilijke dan voor de eerste keer maken.
-
daarom ben ik bezig met een hele nieuwe
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.04.10 16:15:04:
met dropdown:
http://www.imgdump.nl/uploads/z8yhnrsi_metjpg.jpgzonder dropdown:
http://www.imgdump.nl/uploads/78b6nl11_zonderj.jpg -
mm ik vond dat gekleur bij de naam wel mooi xd
-
-
Haha Starlife (xD)8-|
-
Graag terug een beetje on topic. Zien er goed uit, mensen die willen helpen kunnen het volgende doen:
- OSVendetta logo ontwerpen
- Verhaallijn schrijven voor de source(een gangster/maffia verhaal)Ik zoek ook iemand die rechten studeert of bestudeert heeft (i.v.m de licentie , algemene voorwaarden e.d)
-
Ooit in een ver verleden sloeg het noodlot toe in je familie. Een maffia bende stormde je huis in op zoek naar je groot-vader. Helaas werd deze zoektocht bloediger dan verwacht. Jij zat verstopt in de kast waar je vader je in had gestopt en zei ?Het komt wel goed?. Na vele knallen te hebben gehoord werd het stil. Je besluit om naar buiten te gaan. Het eerste wat je aantreft is je moeder. Ze zit onder het bloed en beweegt niet meer. Ze is dood. Als je beneden komt zie je de rest van je familie liggen. Het was een verschrikkelijke massamoord. Nu 17 jaar later ben je 20. Oud genoeg om uit te zoeken wie deze massamoord heeft gepleegd en nog steeds op je netvliezen staan gebrand. Je besluit om de stad in te gaan en uit te zoeken wie het was. Kan jij deze maffia bende vinden? Kan jij je familie trots maken en hem weer opbouwen?
even snel verzonnen
-
Enkele jaren had iedereen werk, en was er weinig criminaliteit. Totdat de crisis toesloeg. Miljoenen mensen verloren hun werk, ook jij! Sommigen vonden nieuw werk, anderen gingen bedelen en de rest... werden dieven, drugsdealers, gangsters... Jij word ze allemaal! Breek in in huizen, deal je eigen drugs en beroof banken! Word miljonair in deze moeilijke tijden. Want jij bent een GANGSTER!
wat zeg je hiervan?
-
Is wel goed, maar mag iets meer zijn, het is nog niet echt een verhaal, bouw het wat meer op van bv:
In 1960 blabla .. hij stierf 5 jaar later..
-
op het verhaal van jasper kan je wel de missies bouwen he
-
Kleine update/veranderingen:
Waarschijnlijk komt de source uit onder een GNU General Public License v3, dit omdat ik dan rechtelijk ook beter gegrond sta.
Dankzij Dos(Darsstar) zal ik nu werken met PDO i.p.v MySQLi.
-
-
Citaat van Mife
Kun je hem ook basen?
zo niet mag ik het dan doen, is best een mooie lay nog. -
Als ik jullie was zou ik nog niet teveel lay-outs ontwikkelen voor OSVendetta, je kan beter wachten tot de publieke release er is en dan er lay-outs voor maken.
Aangezien ik me in het begin op de hoofd lay-out ga concentreren.
-
Waarom niet gelijk de template parser er zo inbouwen dat het meerdere layouts kan ondersteunen??
-
Dat komt er toch in, maar ik bedoel het anders, wat heb ik nu al aan andere lay-outs, als men pas bij de release met lay-outs komt kunnen andere ze gebruiken maar om het spel te maken heb ik maar 1 lay-out nodig , die andere zorgen toch gewoon voor meer load en mb van de hosting.