CP's april fools

• de grap is dat vanavond de v5 gelanceert word maar eigenlijk toch een beetje niet.. die humor is ongv. de niveau van de mensen hier.

@ joshua : Vele sites hebben 1 april grappen dus wat jij zegt is niet waar!

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• Lol het is waarschijnlijk dat er helemaal geen is :p

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.04.10 19:34:56:
    btw de grappe stoppe in de middag van 1 april ;)

• machtsmisbruik om een nieuwe "grap" te verzinnen

typisch joshua

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• Citaat van Pim

Linux had een doel.. Gratis software verspreiden en zo Microsoft bestrijden.

Wat is het voordeel CP opensource te maken?

"Linux had een doel.. Gratis software verspreiden omdat Stallman vindt dat commerciële software een schande is."
    Het heeft niets met vijandigheid tegenover Microsoft te maken.

"Wat is het voordeel CP opensource te maken?"
    Je zit er dicht bij. Inderdaad: Wat is het voordeel? Als CP open-source zou worden, zou dat concurrentie betekenen voor de officiële website. Niemand wordt boos om de waarheid te horen. Ik ben het er zelfs mee eens. Als die reden meteen was opgegeven, had ik er niet eens zo'n discussie van gemaakt ;)

Die reactie van Joshua vind ik inderdaad kinderachtig. Ik geef Maikel 100% gelijk.
    Joshua
    Een geintje mag, maar je moet weten waar de grenzen liggen. Je kunt niet zomaar iemands reactie bewerken bij wijze van grap.
    Ik neem aan dat de beheerders hem hierop gaan aanspreken.

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• Citaat van Pim

Ik denk dat elke verstandige mens hetzelfde zou doen.

Dat weet ik nog niet zozeer. Ik denk dat ik toch zou overwegen een versie vrij te geven. Kan niet echt van mezelf zeggen dat ik onverstandig ben :p

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!