Scripter gezocht

  • Hallo,


    Ik ben opzoek naar een scripter/programmeur voor mijn crime game, (Banditi Source) Link op aanvraag.


    Opdracht:


    Gevangenissen en ziekenhuizen moeten verkocht kunnen worden net als vliegvelden en stations + alle opbrengsten winst/verlies moeten dagelijks bij gehouden worden net als bij http://www.stidda.nl dit geldt ook voor stations en vliegvelden.


    Deadline: 17 April!
    Budget voor deze opdracht: Max 125€


    Gr,


    Jeroen

  • Welke spel gaat het om :)


    Aangezien ik sommige spellen voor geen goud help;) Aangezien reclame maken op mijn spel niet bepaald geweldig is zoals Thuglife zn spel, maar die heeft wel gemerkt wat er dan gebeurt :)


    Want ik denk dat die optie nog best te doen is. Maar winst en verlies? Je bedoelt dat je dus wilt dat elke uur onderhoudskosten word betaald? Anders zie ik niet in waar je verlies mee kan draaien. Maar daarnaast die winst/verlies waar wil je die weergeven? prive of voor elke lid.


    Wou binnenkort voor mezelf toch al de gevangenis als een object aanbieden, ik heb al de haven in me spel gescript. En een gevangenis lijkt me nog simpeler dan dat;p

  • @Tbchome, dit bedoel ik ziet er goed uit alleen wil ik ook dat het met ziekenhuizen ook zo is. En met winst en verlies bedoel ik wat je aan het einde van de dag als omzet hebt gemaakt soort statistieken die iedereen kan bekijken.


    vergeten, je kan me een berichtje sturen dan stuur ik je een link.


    Ik ben nog steeds opzoek!


    Gr,


    Jeroen

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!