Include fout :S

• hallo allemaal
    ik heb een probleem en aangezien ik niet de php held ben hier vraag ik het aan jullie

ik krijg een aantal foutmeldingen.
    dat zijn ze als volgt

En dit is het script constant.php

Al vast bedankt

[offtopic]Het gaat niet om het devana source maar om het travian clone source[/offtopic]

• Je kunt niet het script zelf in het script zelf includen... Dan zou er een eindeloze lus ontstaan.

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• Weet je het zeker? Deze twee zouden weg moeten zijn:

Citaat

Warning: include(/home/puydhwkx/domains/cvdikkeschik.eu/public_html/devana/include/constant.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/puydhwkx/domains/cvdikkeschik.eu/public_html/devana/V1/s1/include/constant.php on line 10

Warning: include() [function.include]: Failed opening '/home/puydhwkx/domains/cvdikkeschik.eu/public_html/devana/include/constant.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php' in /home/puydhwkx/domains/cvdikkeschik.eu/public_html/devana/V1/s1/include/constant.php on line 10

Als die niet weg zijn, heb je iets niet goed gedaan.

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• ze staan er nog kijk

link is weg!!!

dit is nu mijn code

• Zoals ik al zei:

PHP
    include($_SERVER['DOCUMENT_ROOT']."/include/constant.php");

Weghalen!

• Warning: include(/home/puydhwkx/domains/cvdikkeschik.eu/public_html/devana/include/constant.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/puydhwkx/domains/cvdikkeschik.eu/public_html/devana/V1/s1/include/constant.php on line 10

Warning: include() [function.include]: Failed opening '/home/puydhwkx/domains/cvdikkeschik.eu/public_html/devana/include/constant.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php' in /home/puydhwkx/domains/cvdikkeschik.eu/public_html/devana/V1/s1/include/constant.php on line 10

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/puydhwkx/domains/cvdikkeschik.eu/public_html/devana/V1/s1/include/constant.php:10) in /home/puydhwkx/domains/cvdikkeschik.eu/public_html/devana/V1/s1/include/session.php on line 44

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/puydhwkx/domains/cvdikkeschik.eu/public_html/devana/V1/s1/include/constant.php:10) in /home/puydhwkx/domains/cvdikkeschik.eu/public_html/devana/V1/s1/include/session.php on line 44

• right...
    Je weet zeker dat je het goede bestand te pakken hebt?
    Je weet zeker dat het bestand geupload wordt?
    Want die foutmeldingen zeggen dat er nog wel een include op regel 10 staan...

Die laatste twee fouten zouden trouwens op 'magische' wijze opgelost moeten zijn wanneer de eerste twee dat ook zijn...

• jemajeroen
    Het is ten eerste Darsstar, vind hij niet zo geweldig wanneer je het fout zegt :p

2e:

Hij geeft aan dat de locatie of bestand niet gevonden wordt.

EN:

Citaat

NL

Citaat

Waarschuwing: include() function.include]: faalde met openen van '/home/puydhwkx/domains/cvdikkeschik.eu/public_html/devana/include/contstant.php' voor inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php' in /home/puydhwkx/domains/cvdikkeschik.eu/public_html/devana/V1/s1/include/constant.php op lijn 10

Hij kan dus het hele bestand of locatie niet vinden, daar zit zijn fout.
    Heb nu toch wel ruim voldoende zitten kauwen voor je anders moet je PHP onder de loep nemen.

• ik heb het al gefixt

mijn uptime was laag waardoor hij niet update en ik kon dat dus niet zien :p

Spinazie heeft het goed gezegt en het werkt nu :D

Spinazie Bedankt :cheer:

:slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!