Omleidingslus

  • Hee,


    Ik zit met een probleem ik kan mijn site niet meer op nu ik er een andere source op heb gezet ik krijg:


    Deze webpagina bevat een omleidingslus.


    De webpagina op Blackbandit heeft geleid tot teveel omleidingen. Dit probleem wordt mogelijk opgelost als u uw cookies voor deze site wist of cookies van derden toestaat. Zo niet, dan is het mogelijk een serverconfiguratieprobleem en geen probleem met uw computer.


    Hier zijn enkele suggesties:
    Laad deze webpagina later opnieuw.
    Meer informatie over dit probleem.
    Meer informatie over deze fout


    waar kan deze fout zitten?


    Mvg. Bever

  • In een flinke programmeerfout.


    Waarschijnlijk stuur je de bezoeker vanaf pagina A naar pagina B, en vervolgens vanaf pagina B weer naar pagina A, waardoor de browser in een oneindige lus komt.


    Controleer dus of je geen verkeerde heen en weer verwijzingen hebt.

  • Oke dankje ga kijken

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.03.10 22:02:50:
    Ik ben al effe aan het zoeken maar kan hem niet vinden. Ik weet eigenlijk ook niet of ik wel op de goede plaatsen zoek. Ik zoek nu in index.php want daar krijg ik gelijk al de fout. Of zit ik nu helemaal verkeerd?


    Mvg. Bever

  • Wij kunnen natuurlijk niet zien hoe jouw scripts precies opgebouwd zijn. Je kunt het beste gewoon zoeken totdat je een header (of andere omleiding) gevonden hebt die je naar een webpagina stuurt die je weer terugstuurt, etcetera.
    Waarom staat dit eigenlijk in de offtopic categorie? :hmm:

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

  • Oke, Zal ik de volgende keer doen. Ik heb nu elk bestand bekeken en alleen in de config.php staan een paar header() maar in geen een ander bestand. Er zijn er wel een paar die bijvoorbeeld naar een script gaan die niet bestaat. Maar dat is toch niet erg?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.03.10 19:24:10:
    opgelost ;) Bedankt voor de hulp.

  • Nou in de config stond:


    PHP
    Als de bezoeker niet is ingelogd
    if (empty($_SESSION['login']) && $page[2] != 'nieuws.php' && $page[2] != 'index.php' && $page[2] != 'verhaal.php' && $page[2] != 'hof.php' && $page[2] != 'top100.php' && $page[2] != 'onlineleden.php' && $page[2] != 'leden.php' && $page[2] != 'leden_geld.php') {
    	// En de pagina geen index.php is
    	//if ($page[2] != 'nieuws.php' && $page[2] != 'verhaal.php' && $page[2] != 'hof.php' && $page[2] != 'top100.php' && $page[2] != 'onlineleden.php' && $page[2] != 'leden.php') {
    	header('Location: index.php');
    	exit();
    	//}
    }


    en de config werd dus ge include naar index dus kreeg je een omleidingslus ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!