SSPFG Layout

• Heey Cpers!

Na wat goede commentaar, heb ik het nog een keer geprobeerd, Deze is totaal anders dan de andere,

Hoop dat jullie deze wel wat beter vinden dan de andere kwa kleuren basis, en indeling,

Ik ga er nog meer maken, met Betere logo, En de login erin enzo,

UPDATE ( Header en wat kleine aanpassingen :(

Paar kleine aanpassingen, die toch weer net iets beter zijn dan de vorige:)

Hier heb je de aanmeld scherm

Dit is de pagina, als je je wilt aanmelden:)

Versie 3 met inlog venster en lichter achtergrond

Ben benieuwd of hij daardoor mooier is geworden?

Laat de reacties maar weer komen!

MVG Georgo

[offtopic]Als deze niet goed is, ga ik op vakantie en neem een maand vrij:)[/offtopic]

• Mooi, want ik ben een beetje ideeeloos geworden (xD)

Misschien maar is tijd voor vakantie:p

Mja beter om te horen, dat het niet helemaal weg is..

MVG Georgo

• 8/10

Er mag wel iets meer kleur erbij. Ik vind het een beetje somber maar hele strakke layout.

Ga zo door

• Met shocksounds ben ik ook heel lang bezig geweest, bijna een week alleen al voor het bedenken ervan, en ander halve week voor de design,

Ik denk dat ik daardoor een beetje moe ben geworden XD

Mja, rustig aan komt het wel weer terug:)

• Ik zal is kijken, of ik er meer kleur in kan gooien, vind hem zelf ook nog net wat aan de grijze kant,

Misschien ook wat meer plaatjes erbij doen>?

• Allereerst, Als ik een website ga bouwen bedenk ik waar het over gaat. Als ik daar uit ben bedenk ik wat het belangerijkste is in de layout. BV. bij een nieuws site is het menu niet erg nodig maar daarintegen zijn de nieuwsberichten wel van groot belang. Laat dus je revieuw opvallen. Een groter plaatje maakt deze layout aantrekkelijker.

Een gaming site moet een goede uistraling hebben. deze layout vind ik veel te somber. Kijk naar gamespot/dpad die gebruiken vrolijkere kleuren.Ook hebben ze enkele hoofd kleuren die steeds terug komen. Omdat tegenwoord de resolutie groeit bij de internet gebruikers zou ik persoonlijk kiezen voor een brede layout, Enkel omdat de bezoeker zich hier beter bij voelt, en zal dus niet snel weggaan van je website De layout zelf vind ik veel te smal. Ook is in je layout te veel effecten gebruikt, dit is niet aantrekkelijk voor de bezoeker. Zoek evenwicht in kleur gebruik. Compenseer sombere kleuren (grijs / zwart) met vrolijkere kleuren
    (rood / oranje / groen / blauw).

Dit geld ook voor de effecten, zoek evenwicht. De truc van effecten zijn dat ze niet opvallen maar toch de layout zeer versterken.
    :piraat:

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• Kijk, hier heb ik wat aan;)

Nice content maikel:)

Ik zal hier zeker wat mee doen, en zal de layout wat vrolijker maken,

Over de kleuren wist ik nog niet zeker welke ik zou gebruiken, maar heb nu wel wat ideetjes in me hoofd,

Persoonlijk ga ik denk ik voor oranje & rood, Groen heb ik al voor me shocksounds layout gebruikt, en ik wil het niet te eentonig houden..

Ook zal ik de effecten wat minderen, ik dacht dat ik daar nu wel een everwicht van had gevonden,

Schaduw zal ik iets minder opvallend maken,

Meer kleur toevoegen aan layout

Meer content waarden.

Tnx mate;)

MVG Georgo

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!