Help Msn Virus

  • Kan iemand me dringend helpen,


    ik weet dat er msn virus op msn klikt van bijvoorbeeld: foto:D link.....


    Maar een vertrouwde vriend stuurde me dit:


    bekijk deze lol! ****


    ik vond dit wel vertrouwelijk. ik klik erop.


    En amper 10 minuten later krijg ik te horen dat ik links verzend etc. En ik heb helemaal NIETS gedownload. Behalve java van officiële site. Dat moest om de site te bekijken..


    Hoe haal ik dit weg?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ga je naar start -> alle programma's -> bureau accessoires -> systeemwerkset -> systeemherstel


    en dan kijk je even naar de laatste sessie ofzo die bekend is.... let wel op dat je bestandjes die je hebt veranderd of nieuw hebt aangemaakt kwijt ben!

  • Citaat van lhmedia

    ga je naar start -> alle programma's -> bureau accessoires -> systeemwerkset -> systeemherstel


    en dan kijk je even naar de laatste sessie ofzo die bekend is.... let wel op dat je bestandjes die je hebt veranderd of nieuw hebt aangemaakt kwijt ben!


    dat is geen goede oplossing... download een gratis anti malware (msn virus) programma genaamd: Malwarebytes' Anti-Malware, dat heeft mij tenminste tot nu toe altijd geholpen bij een msn virus (en ik heb er al best vaak één gehad.)

  • Citaat van Mokerr

    Wachtwoord veranderen werkt helaas ook niet.


    Misschien als je wat beter leest, heeft hij dit al gedaan,


    Voortaan wat beter lezen:)


    -----------------------------------


    Het kan inderdaad zijn, dat er ergens in je register een link staat die automaties links stuurt naar personen, probeer gewoon alles te verwijderen van msn, dus daar bedoel ik mee alles,


    Niet alleen naar program files/program/delete program,


    Maar kijk ook in je user map, daar willen nog gingen blijven staan van msn,


    En haal inderdaad ook even de Ccleaner erdoor heen, dat helpt ook vaak;)


    MVG Georgo

  • Ja, het zelfde heb ik ook gehad, en met me pass veranderen lukte het ook, maar waarschijnlijk dat er bij dat linkje een bestandje zat?


    En die onopgemerkt op je pc loopt te dwarrelen


    Dus dan kan je je pass veranderen, maar dan blijft hij via dat bestandje links doorsturen:)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!