SSPFuturegaming lay

• Heey cpers!

Ik had niets te doen, en dacht..

Laat ik een gaming layout maken,

Het moet iets zijn voor een Verkoop een review site, dat dus games introduceerd,

Wat vinden jullie ervan?

Hier een voorbeeld:

Vernieuwde versie:):

Bij deze heb ik hem verbeterd met kleinere menu en betere content:)

Graag een cijfer van 1 tot 10:)
    En eventuele opmerkingen/ meningen welkom!

MVG Georgo

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dit is zeker geen 10 waard. Dit is waarschijnlijk in een half uurtje gemaakt (tenminste haalbaar) en daar komt bij kijken dat alles veels te groot is + het zelfde overgangs effect.

• Ik heb dit in een uurtje gedaan ong, maar het ging erom hoe het de overgang was van de layout,

Content ben ik zelf niet echt bij mee, dit ga ik dus ook veranderen,

Menu, mag misschien inderdaad wel wat kleiner, maar dit heb ik zo gedaan, om de categorieen goed te houden..

Als ik hem zelf een cijfer zou geven zou ik metzelf een 6 geven voor de layout:)

[offtopic]En, btw, Hier zit teminste een beetje effect in;)[/offtopic]

MVG Georgo

Edit: Het is inderdaad haalbaar om hem binnen een half uur af te hebben:)

En het is leuk voor slechtziende XD

Ben nu ook bezig om het wat mooier te maken, en dan geef ik hem wel weg ofzo, Moet degene hem wel slicen enzo, als iemand die layout wil hebben...

• Ow, ik dacht dat de 2e layout beter zou zijn, hierbij heb ik de menu kleiner gemaakt, en de indeling wat beter gemaakt..

Maar ik zal kijken wat ik kan doen

Mvg georgo

• Skynet, ik zou van jou graag een keer een layout willen zie, ik zie jou altijd commentaar geven, maar ik heb er nog nooit een vaan jou gezien

dit bedoel ik die kwaad ofzo, maar ben gewoon benieuwd.

Is er eventueel een voorkeurvior een soort font ?

Mvg georgo

• Gebruik de zoek optie.
    Tevens ben ik nog een beginner en jij hebt al 8 jaar ervaring.
    Sorry dat ik het zeg maar dan vind ik dit niet echt een top layout hoor.

Font : Arial.

• Citaat van Georgo

Klopt, maar onthoud, dit heb ik in 1 uur gedaan, als ik een top layout wil maken, heb ik minstens een week nodig.

Ik zal is kijken met arial kijken.

Beter maak je een layout die clean fresh en overzichtelijk is.
    Vind deze nogal rommelig. (komt waarschijnlijk door de grote en font)

• Ik vind hem ook niet zo mooi hoor. Zeker die grote font en tekens in de eerste versie. In de 2de versie zijn ze echter te klein en dat is ook helemaal niet mooi. Het gebruik van die gradients is ook lelijk. Ik raad je aan hier iets aan te doen en hem strakker te maken.
    Tevens vind ik dat nieuwe inlogmenu niet mooi.

6/10

• Ik zal morgen is kijken, of ik er meer tijd in ga besteden.

En iFrooz, ik weet wel hoe ik layouts moet maken hoor:)

Alleen zoals ik al zei, ik heb deze in 1 uur gemaakt, korter zelfs,

En wat wil je bereiken, als dit uiteindelijk een gratis layout wordt? Ik heb 1000x ergere layouts gezien, die ze uberhoupt proberen te verkopen:p.

Mja ik denk dat ik morgen ga beginnen aan een mooiere versie, en die dan uiteindelijk wel ga verkopen, met meer man uren erop natuurlijk:)

Bedankt voor jullie meningen + Cijfers;)

En ja, ik weet dat jullie beter van me gewend zijn, dus ik zal morgen weer is me best doen:) verwacht dan alleen niet dat ik hem gratis ga weggeven...

MVG Georgo

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!