2e layout

  • Hej leden van CP,


    Ik ben weer even bezig geweest met photoshop en heb een 2e layout gemaakt. graag hoor ik wat jullie er van vinden en zo te raten:


    http://img100.imageshack.us/img100/2769/layout2g.jpg


    PHP
    Cijfer: 0/10
    Pluspunten:
    Minpunten:
    Tips:


    Ik kan tegen kritiek dus laat die maar komen maar geen kritiek als: het is lelijk , is niks waard etc. want daar heb ik niks aan, graag je kritiek onderbouwen ;)


    Met Vriendelijke Groet,
    Jasper Vergers


    PS: deze layout is zonder tutorial gemaakt

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je moet de gradient beter gebruiken in je ontwerp.
    Tevens is het een zeer simpel ontwerp, vogel iets met de vormen.
    Het formaat is heel klein, gebruik bijv het formaat : 1000 x 1000.


    Groetjes,
    SkyNet

  • Kijk SkyNet door dit soort opmerkingen krijg je mensen die het niet eens meer gaan proberen en, dus layouts rippen aangezien ze toch afgezeken worden, je ziet toch dat het zijn tweede layout pas is.

  • [offtopic]

    Citaat van Release

    Kijk SkyNet door dit soort opmerkingen krijg je mensen die het niet eens meer gaan proberen en, dus layouts rippen aangezien ze toch afgezeken worden, je ziet toch dat het zijn tweede layout pas is.


    Ja idd.. SkyNet schept op omdat hij beter is dan de andere... [/offtopic]


    Jasper,gebruik modernere kleuren.. Lettertype in de content moet niet groter zijn dan 12 px;


    Bij de header mag de lettertype wel op sharp,bij content niet.


    Kijk eens hier voor mooie kleuren die samen passen


    http://kuler.adobe.com/

  • Citaat

    Ja idd.. SkyNet schept op omdat hij beter is dan de andere...


    En, zelfs dat is een punt waar ik mijn twijfels bij trek, maar goed. Voor een tweede layout kan hij er wel mee door, heb je een pm gestuurd met een link voor leuke tutorials. ;)

  • Wat een niveau weer hoor CP!


    Het is een opmerking + Tip.


    Dus ga niet lopen huilen dat ik opschep?
    Heb tevens nooit gezegd dat ik beter ben maar ik ben op de goede weg :)

  • SkyNet
    Heel volwassen die laatste post.


    @rest van CP
    ik wist dat het niveau redelijk laag aan het worden was maar zo laag.


    héhé eindelijk ontopic:
    Jasper je hebt een mooie tweede layout gemaakt. Maar ik heb nog een aantal tips voor een nog mooiere layout.
    -persoonlijke gegevens staat niet in het midden.
    -ik zou de tekst die nu zwart is grijs maken (oppacity naar bijv. 70% of 40% kijk waar hij het best bij past).
    -De tekst op de menutabs zou ik 14pt maken.
    -Ik zou bij die picture van een voorbeeld een border maken. Dus rechtermuisknop bij het plaatje. Blending options en dan stoke. De kleur zwart kiezen en oppacity naar 40.
    -pijlen een bolling geven.


    En let er in het vervolg op dat je de body iets breeder maakt. Want dit is wel er klein.

  • Lukt het jasper? Beetje klote dat het topic zo verneukt word waarschijnlijk zijn ze jaloers :-P. Ik ga je zo nog een link met handige tips steuren voor beginners.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!