ik heb een layout ge maakt in adobe photoshop cs3 willen jullie leden er een sijver op geven?
eerste layout
- prison
- Closed
-
-
-
Dag dag Vinnyy [offtopic](sijver en ge maakt :))[/offtopic]
-
Sorry, maar dat wordt terug naar de tekentafel, want dit ziet er niet uit, Ook voor een beginner niet!
1/10
Ow en sijver = Cijfer!
Probeer de layout lichter te maken, meer effecten erin, en probeer de text lichter te maken..
MVG Georgo
-
2/10
pluspunten: het logo
minpunten: Effect in de tekst , kleur , geen effecten in de menu's etc.tips: probeer wat tutorials te volgen
-
Ook hoi vinny, dit is trouwens geen photoshop maar paint (de "schaduw")
-
Citaat van Ferhatje
Dag dag Vinnyy [offtopic](sijver en ge maakt :))[/offtopic]
Ferhatje, Geef nou is een keer een normaal reactie, zeg tegen hem wat hij fout heeft gedaan en hoe hij dit kan oplossen!
En niet met Dag dag, maar gewoon fatsoenlijk een bericht maken,
Daar maak je iedereen blij mee;)
-
Dit is al zijn 8ste account Georgo
Hij is oplichter ed. -
Ook hoi vinny, dit is trouwens geen photoshop maar paint (de "schaduw"
dit is zekers wel photoshop bij paint worden de pixels heel slecht
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.03.10 21:13:32:
ik ben geen oplichter -
Citaat van Ferhatje
Dit is al zijn 8ste account Georgo
Hij is oplichter ed.Ok?Zou je het er voortaan bij kunnen zetten?:p dan weet de rest die er niet van weten, ook wat;)
MVG Georgo
[offtopic]Hoe weten jullie zosnel dat het iemand is die verbannen is of noem maar op?[/offtopic]
-
[offtopic]Vinny herken je gewoon aan zijn manier van schrijven en designen, is beide niks (xD)[/offtopic]
Owja, ik was het cijfer vergeten:
2/10 (voor de moeite) -
Spammen is leuk,
0,00005/10 voor het up te loaden -
@ Ferhat
:p
Jij hebt ook een 2e account :):)ON: Als je mensen oplicht, dan wil ik je niet meer spreken.
Ik haat mensen die oneerlijk aan hun geld komen. +o(8-) -
We verprutsen dit topic niet voordat een moderator een beslissing heeft genomen. Zoals ik al meldde ken ik de topic starter niet en laat ik het aan een ander crewlid over. Ontopic.
-
ik wil duidelijk maken dat ik geen bedrieger ben doe je dit nog meer krijg jij ook meer
-
-
zoals
en ik heb niet eens 8 accounts -
Je hebt mij + heel rpgkeuring liggen zwartmaken. Die post is hier op cp verwijderd, moet ik verder gaan? 8-)
Maar ik denk dat hier beter een slotje op kan.
Layout is niet af wat volgens het regelement niet mag en iedereen gaat offtopic -
je hebt mij + heel rpgkeuring liggen zwartmake
??? rpgkeuringdaar ben nog nooit op die site geweest.
-
Wie probeer je voor de gek te houden, ons of jezelf. Iedereen incl. de moderators weten dat jij vinny bent.
Maar ik ga hiermee stoppen voordat ik een ban heb hierdoor, dat is het me toch nog net niet waard. Zolang iedereen maar oppast voor vinny of andere aliassen van vinny -
lol wie is vinny ik heet pascal
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!