Familielid verwijderen

• Beste allemaal,
    Ik zoek iemand die een script heeft waarin je leden uit de familie kunt verwijderen. De normale die ingebouwd zat bij rangen aanpassen werkt niet zo goed namelijk (dode familieleden kan je niet verwijderen). Ik heb het liefst een aparte pagina om leden te verwijderen, want ik zet ze ook apart neer in het menu.

• Ik heb al iets neer gezet;) Heb ondertussen al flink verbetert, want ik kan nu gwn met de rangen ook leden kicken, beveiliging dat eigenaar niet gekickt mag worden enz maar ja die hou ik zelf:P

• Citaat van vergeten

Ik heb al iets neer gezet;) Heb ondertussen al flink verbetert, want ik kan nu gwn met de rangen ook leden kicken, beveiliging dat eigenaar niet gekickt mag worden enz maar ja die hou ik zelf:P

Dat zijn echt de comments waar we hier op zitten te wachten maar niet heus >.>
    Slacker fail

• Citaat van Sacrome

Dat zijn echt de comments waar we hier op zitten te wachten maar niet heus >.>
    Slacker fail

Wat wil je dan dat we doen ? Een script voor je bouwen ? We kunnen niet alles zomaar op jullie schoot brengen.

Allemaal lekker geld verdienen maar als je dan op de sites gaat zit het nog vol bugs. Vanaf iemand dit van je leden teweten komt zal het rap gedaan zijn met u spel

Iedereen op CP wil helpen maar als jullie dan ook niet de moeite doet om eerst effe eens te zoeken op het forum, script, ... gaan er weinig mensen helpen. Je kan altijd dit script van vergeten gebruiken en zelf functie inbouwen. Lukt het dan niet kan je effe je script posten en zeggen wat er fout gaat dan kunnen we u helpen.

Mvg

• Ik ben heel blij dat ik geholpen word hoor, maar zoieso zittin er nog fouten in het zoeksysteem, en zit ik gewoon totaal niet te wachten op mensen die zeggen dat ze iets hebben waar ik om vraag, maar daarbij ook vertellen dat ik het niet krijg.
    DAT IS TOCH LOGISCH DAT IK DAAR NIETS AAN HEB?!?

Hier kan een slotje op, en bedankt Perrytje11!

• Citaat van Sacrome

Ik ben heel blij dat ik geholpen word hoor, maar zoieso zittin er nog fouten in het zoeksysteem, en zit ik gewoon totaal niet te wachten op mensen die zeggen dat ze iets hebben waar ik om vraag, maar daarbij ook vertellen dat ik het niet krijg.
    DAT IS TOCH LOGISCH DAT IK DAAR NIETS AAN HEB?!?

Hier kan een slotje op, en bedankt Perrytje11!

Dit is juist de reden wrm ik het niet weggeef ;)

Ik zei dat zodat je weet dat je met deze script van mij die ik vrijgaf prima zo paar regeltjes bij kan doen zodat het ook net zo goed werkt ;) Ik zet erbij dat ik niet weggeef omdat 99% dan gelijk vraagt als ik hem wil posten.

Feit is iedereen maakt banditi spellen, maar niemand begrijpt er ene reet van hoe PHP werkt. Ik ken vanaf begin Februari pas PHP en MySQL(toen begon ik pas mee te werken had dus 0,0 kennis) en ik moet zeggen, dat ik heel wat weet, meer dan aantal hier ;) Dus heb ik van steek er moeite in, zolang je het wilt kan je het maar veel mensen hier pakken alle scripts hier zetten banditi spel online en denken slapend rijk te worden. NIET DUS! Mensen moeten gwn is kappen met gebugte banditi spellen online te zetten.

Ik geef aan in mijn post dat ik er 1 heb gezet op het forum en dat je dus vanuit deze prima kan scripten.

Maar die taalgebruik gelijk kan ik je beloven dat niet veel meer jou zullen helpen.

• @ Vergeten
    Hmm, nu begrijp ik toeminste wat je bedoelt. Ik had het idee dat je kwijt wilde dat jij iets wel had dat ik "lekker niet krijg" als je begrijpt wat ik bedoel. Na je uitleg verontschuldig ik me daarvoor, ik heb het zo niet begrepen.
    Misschien ben ik een beetje opvliegend op dat soort momenten, als ik iets gedaan wil krijgen en het me zelf dan niet lukt. Ik zal er op proberen te letten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!