Oké jongens houd het ontopic.
En rasta hierbij ben je gewaarschuwd, ik zie dat je al gestraft bent maar ik houd mijn oog op je.
Oké jongens houd het ontopic.
En rasta hierbij ben je gewaarschuwd, ik zie dat je al gestraft bent maar ik houd mijn oog op je.
count me in
@Xreativ
Onze mond viel wagen wijd open toen wij jou ontwerp zagen, wat een perfecte kleur gebruik.
Enkel wat wij wel vinden is dat het logo een beetje simpel overkomt.
Vat dit niet als afkraken of slecht op want de rest is PERFECT.
Wij hopen dat je nog iets met het logo zou kunnen doen.
Mvg,
Wjsolutions.
Bedankt voor de feedback.
Het logo was meer bedoeld als een voorbeeldje. Een logo kan ik er nog wel even bij maken.
+1 voor Xreative
Simpel, maar strak, geweldig gemaakt..
Kleur gebruik is perfect,
Logo is inderdaad wat simpel, maar leuk uitgewerkt;)
MVG Georgo
Overigens is de battle nu wel gesloten en houden we het op de mensen die nu in de lijst staan.
Tot nu toe zien wij het ontwerp van Xreativ heel mooi maar willen de rest ook nog een kans geven.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.03.10 19:19:15:
@Xreativ
Je bent zeker het woord ontwerper waard, logo is perfect precies wat wij ook voor ogen hadden!
Enkel moet het top menu iets meer ruimte krijgen aangezien wij binnenkort ook nog meer aanbieden.
Er komen hoogst waarschijnlijk binnenkort ook dedicated servers beschikbaar.
Dat is erg makkelijk aan te passen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.03.10 19:26:54:
Update:
- Inclusief Logo.
- Inclusief 2 Extra Links.
@ Xreativ Zeer mooi ontwerp en ook perfect precies wat we zoeken zoals suprior all zijn de kolommen moeten iets ruimer dit omdat we binnenkort ook Dedicated en Colocation gaan aanbieden.
Verder is die helemaal perfect mooie pakkende kleuren logo die je net poste uitstekend.
@ Stan dit is een layout die we een tijdje geleden ook hadeen enkel iets anders kleuren zijn wel indentiek enkel was dat geen succes wij hadden die gekocht van iemand enkel was daar veel commotie rondom en hebben we besloten zo min mogelijk met die kleuren te doen.
@ - Maikel zoals in mijn vorige reply gezegt nemen we het mee in de bespreking hier over ook deze vinden wij perfect het gaat een moeilijke keuze maken.
Nogmaals mogen de beste winnen. We wachten nog even op de mensen die ook zich hebben ingeschreven voor deze battle en dan zullen wij alles gaan bespreken.
Let op:
Prijs is gewijzigd, winnaar ontvangt 60GB dataverkeer i.p.v. 40GB.
@Xreativ
Layout is zoals we nu zien perfect, mooi afgewerkt ook de punten die wij hadden aangegeven.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!