Hallo,
Ik heb een vraagje?
Hoe zet je een .psd bestand als layout op je website?
Mvg, Tim
Hallo,
Ik heb een vraagje?
Hoe zet je een .psd bestand als layout op je website?
Mvg, Tim
Niet, die moet je eerst slicen
Maar hoe slice je het dan?
photoshop pen tool
en dan wat moet je ermee doen?
Citaatphotoshop pen tool
Fail!
Slicen doe je door bepaalde elementen (zoals een header, kopje van een sidemenu, etcetera) apart op te slaan en vanuit je basis een HTML code te schrijven. Niet moeilijk, maar het vereist wel een klein beetje inspanning.
Robin, dit is helemaal geen vraag die je makkelijk kunt Googelen
Huur hier iemand voor in, 10 euro kost dat maar. En houd AUB eens op met steeds topics aan te maken gebrui de zoekfunctie, hier zijn al meer topics over geweest.
Eerst moet je je layout in Photoshop slicen (je layout in stukjes kappen zeg maar, dit kan je Googlen) en daarna moet je die stukjes die je gesliced hebt gebruiken om het om te bouwen tot een website, dus naar css en html
Maar,
Is dat niet moeilijk?
Heb je al eens gekeken :(( Volgensmij niet he.
Als ik jouw was zou ik gewoon bij basing.nl je layout laten slicen
Citaat van RobinHeb je al eens gekeken :(( Volgensmij niet he.
Als ik jouw was zou ik gewoon bij basing.nl je layout laten slicen
Als ik jou was zou ik niet zo eigenwijs zijn en deze persoon helpen in plaats van deze waardeloze reacties te geven.
Het is niet moeilijk, maar je moet er wel iets voor doen. Je moet er HTML en CSS voor kunnen. Op de website van W3Schools staan hele handige docs/tutorials. Zeker even het proberen waard.
Als je HTML en CSS volledig beheerst zul je merken dat het stukken makkelijker gaat. Probeer en pruts eerst eens wat. Je merkt vanzelf dat je niet zo slecht bent als je denkt
ja maar hoe maak je eigenlijk een header?, hoe zet je die plaatjes om de header?
Een ontwerp maak je gewoonlijk met Adobe PhotoShop. Als je Linux gebruikt, heb je Gimp, maar dat is qua workspace niet echt te vergelijken met PhotoShop en vind ikzelf moeilijker werken, aangezien je er ook geen blending modes voor hebt.
Ook kun je op Linux PhotoShop op Wine draaien, maar hoger dan CS2 heb ik hem niet gekregen
Maar met wat maak je dan een header?
Hier ga ik geen reactie meer op geven. Aju!
@ Spinazie, hoe wil je het anders doen.. 8-)
Xreativ, maak dankbaar gebruik van de quote functie. Ik weet nu niet waar je het over hebt.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!