Op het spel van Funske en mij zijn er al aardig wat bugs uit inmiddels. Alleen 1 iemand op mijn spel kan telkens bij iedereen alles erbij of eraf zetten/halen. Ik zou niet weten waar het aan ligt, jullie enig idee? Alvast bedankt.

Geld en power bij iedereen?
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Dit probleem heb ik ook nog steeds maar ik ben er ook nog steeds niet uit.
-
Perry, ik zie erg veel bugs.
Misschien kan iemand je laten helpen voor een vergoeding.
-
Vergeten, volgens mij ben jij het gewoon op mijn site. Want ik heb al een aantal mensen gezien op mijn site die bugs misbruikte met crimesz.nl in hun emailadres...
[offtopic]Niet lullig bedoelt hoor[/offtopic]
-
mmmm, nee heb aantal spelers die van OTG spellen vandaan komen, vrij bekende en goede spelers. Bedoel kijk maar is wie in me team zit
Maar ik heb idd paar ervan die leuk vinden om spellen te verzieken. Maar zelf heb ik er niks mee te maken. Al weet ik wel de problemen:)
-
Zou ik ze mogen weten dan?
-
Ja weet je hoeveel bugs erin zitten -_-
Kan ik niet allemaal vertellen hoewel sommige hier gewoon op het forum staat.
Daarom zei ik ook, als je snel alles gefixt wilt hebben tsja dan moet je een vergoeding aanbieden
-
[offtopic]Bedankt, daar heb ik dus niks aan maarjah.[/offtopic]
Iemand anders misschien?
-
Tsja je kan wel zeuren maar +, - en de spatie bug zit er gwn in -_-
Misschien als je daareens eerst naar kijkt. Maar goed dan heb je die andere bugs nog. bugs wat ik zie zit in vele files van je script. Daarom zei ik ook niemand kan je gwn hier antwoord geven wat je allemaal moet doen. Zoek CP rond kijk voor de fixes dan heb je sowieso er aantal al eruit
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!