• Hey,

ik heb een fambank script gemaakt, waar de leden geld naar elkaar kunnen sturen van de familiebank.

Nu heb ik een klein probleem, ik kan alleen geld naar me zelf sturen via de familiebank. Maar t is de bedoeling dat ik ook naar iemand anders die in de fam zit geld kan sturen.

Hier is mijn scriptje:

ik heb de rest weggelaten want dat is niet belangrijk.

Kan iemand me helpen?

Ik wil dus dat de lid die geld wilt sturen het ook naar anderen leden kunnen sturen (als die wel in de fam zitten)

help?

• Krijg je eventueel fouten of iets in die richting?

Ook zou je mysql_error kunnen proberen, dan kan je zien of je iets fout doet.

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• Nee ik heb de script nog niet gemaakt, ik vraag aan jullie of jullie mischien die gedeelte script hebben, dat hij dus ook naar andere mensen kan sturen als die maar in de zelfde fam zitten.

srry als ik onduidelijk was

• Oké heel erg verwarrend, wat is je vraag nou precies dan?

Je hebt dit script gemaakt maar het werkt niet toch?

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• Kijk,

ik kan nu nog alleen zelf geld van de familie bank naar me zelf sturen.

als ik bijvoorbeeld naar iemand genaamt test geld wilt zende, geeft hij de fout error:

Deze speler bestaat niet of zit niet in je familie!

Ik wil dus nu dat ik ook naar test kan zende, als hij maar in de familie zit.

alleen ik weet niet hoe je die script maakt

• ik denk dat je dit bedoeld ?

Is maar een voorbeeld want ik weet niet hoe alles wordt opgeslagen in je DB

• checkt deze, als ik de naam test invoert checkt dit scriptje dan of hij ook in de fam zit, als dat goed is het geld naar hem word gedoneert?

EDIT:

ik heb volgens mij al het scriptje:

PHP
    $naam1         = mysql_query("SELECT * FROM `[clans]` WHERE `login`='$name'");

srry maar volgens mij zit hier de fout in, hier moet nog ee gedeelte van tchbhome script in,

volgens mij heb ik de fix heel even w8ten

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!