Ik ben al een redelijk tijdje actief, meerendeels lezen en reporten en af en toe een reactie.
Nieuw crewlid
- Axl_H
- Closed
-
-
-
Hallo leden:d
De crew hier is goed8-|
Dat sommige leden off topig berichten plaatsen,
Of een topig maken waar niet een "duidelijk" verhaal aan vast hangt tja daar kunnen ze ook niks aan doen,Natuurlijk is de ene crewlid strenger dan de andere,
Maar dit hoord er denk ik ook wel een beetje bij,
De ene kan net iets meer hebben dan de andere,Ik vind verder de crew sterk en goed genoeg
Jeffreyh
-
[offtopic]Meer info over de nieuwe mod op z'n profiel!
Gebruikersnaam: Axl_H
Datum registratie: 27-03-2009 23:49
Website's:Rank: Moderator
Posts: 754[/offtopic]Ik ken je en ik weet dat jij je best ga doen (L).
-
Citaat van Pharox
Joshua
En meisjes misschien ook he :pVerder ken ik Axl_H al wat langer dan vandaag en hij zit hier echt niet 1 week hoor.
Geef die jongen gewoon een kans en kraak hem niet direct af.
Het is een keuze van de crew ze zullen hem niet zomaar een status geven.Volgensmij wordt hij niet afgekreaakt. Maar komen er fijten boven water. Dat hij niet door een test hoeft.
Veel succes. Als je maar een goede mod word.
-
Citaat van jgdonleach
Volgensmij wordt hij niet afgekreaakt. Maar komen er fijten boven water. Dat hij niet door een test hoeft.
Veel succes. Als je maar een goede mod word.
Zoals je kan lezen, het is de keuze van de crew, het is intern denk ik wel besproken.
Ze zullen niet zomaar iemand een status geven als ze niks van die persoon afweten.Succes Axel :cheer:
-
Welgemeend succes, Axl.
-
Thanks everyone, Ik ben zeer blij met de reacties en voor de mensen die minder vertrouwen hebben, give me a change and you will see !
-
I don't have any change in my wallet.
-
hoe is dit bericht weer verschenen als de laatste post dateert ui 03-03-2010
-
:slotje:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!