Citaat van -Nick[offtopic]Ik noem jullie geen professionele jury, Deel van jullie zijn nog kind...
En als de jury nog altijd zelf beslist zoals hier staat waarom moeten leden dan stemmen? voor de lol?[/offtopic]
Waarom zouden wij geen goede (professionele) jury zijn dan? Volgens mij kennen wij van de jury wel meer van het designen af dan de meeste leden van Criminalspoint. Of heb je liever dat de jury bestaat uit een bende onervaren designers die er helemaal niets van afweten? En hoe kom je er bij dat een deel van de jury nog een kind is? Elk lid van de jury gedraagt zich volkomen volwassenen en is minstens ouder dan 16 jaar... Discussie gesloten dus.
Om een eerlijke winnaar te krijgen laten we ook de leden van Criminalspoint mee stemmen om zo een beeld te krijgen van wat zij de mooiste layout vinden. Als wij met de jury de uiteindelijke winnaar gaan kiezen gaan we zeker rekening houden met de uitslag van welke layout de leden van Criminalspoint het mooiste vonden, zo telt dus niet enkel onze mening maar die van heel Criminalspoint. [offtopic]En indien jij dit stom vindt, dan hoef je voor ons niet mee te stemmen...
Trouwens voor moest je het nog nooit hebben gezien, in vele tv-wedstrijden gebruiken ze dit soort stemming ook bijna altijd, met een professionele jury en de kijkers thuis...[/offtopic]
Hopelijk bracht dit wat duidelijkheid
[offtopic]Ik ben zelf 17 jaar (ik wordt er dit jaar nog 18).
Ik doe al 2 a 3 jaar aan designen en ik heb ook al mijn eigen portfolio online staan op http://www.StijnGhillebaert.be/...
Je staat bij de lijst ;)[/offtopic]