Wie is de beste designer van Criminalspoint?

• Citaat van -Nick

[offtopic]Ik noem jullie geen professionele jury, Deel van jullie zijn nog kind...

En als de jury nog altijd zelf beslist zoals hier staat waarom moeten leden dan stemmen? voor de lol?[/offtopic]

Waarom zouden wij geen goede (professionele) jury zijn dan? Volgens mij kennen wij van de jury wel meer van het designen af dan de meeste leden van Criminalspoint. Of heb je liever dat de jury bestaat uit een bende onervaren designers die er helemaal niets van afweten? En hoe kom je er bij dat een deel van de jury nog een kind is? Elk lid van de jury gedraagt zich volkomen volwassenen en is minstens ouder dan 16 jaar... Discussie gesloten dus.

Om een eerlijke winnaar te krijgen laten we ook de leden van Criminalspoint mee stemmen om zo een beeld te krijgen van wat zij de mooiste layout vinden. Als wij met de jury de uiteindelijke winnaar gaan kiezen gaan we zeker rekening houden met de uitslag van welke layout de leden van Criminalspoint het mooiste vonden, zo telt dus niet enkel onze mening maar die van heel Criminalspoint. [offtopic]En indien jij dit stom vindt, dan hoef je voor ons niet mee te stemmen...
    Trouwens voor moest je het nog nooit hebben gezien, in vele tv-wedstrijden gebruiken ze dit soort stemming ook bijna altijd, met een professionele jury en de kijkers thuis...[/offtopic]

Hopelijk bracht dit wat duidelijkheid ;)

[offtopic]Ik ben zelf 17 jaar (ik wordt er dit jaar nog 18).
    Ik doe al 2 a 3 jaar aan designen en ik heb ook al mijn eigen portfolio online staan op http://www.StijnGhillebaert.be/...

Je staat bij de lijst ;)[/offtopic]

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

• 1. Ik ben 20 en dus geen kind meer,
    2. Ik doe al 8 jaar aan designen, en als je een beetje naar mijn werk kijkt, dan zie je wel dat ik al aardig wat weet van designs.
    3. We hebben 3x uitgelegt, dat het 50/50 is, daarom dat leden meestemmen.

Juryleden kunnen geen layout van elkaar kiezen.

Dus het is volkomen eerlijk;)

MVG Georgo

• Ik weet dat je je eigen portfolio hebt want ik heb helpen scripten ;)

• 2. Als je echt 8 jaar al bezig bent met designen, moet je toch wel wat beter kunnen. niet telkens de gradient tool gebruik sorry hoor maar de kennis van het design bij jou kan ik er niet aan af lezen?

3. Een jury gaat en staat altijd met professionals,want hoe weten ze waar ze op moeten leten als ze geen verstand van zaken hebt. ?

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• Citaat van Maikel

2. Als je echt 8 jaar al bezig bent met designen, moet je toch wel wat beter kunnen. niet telkens de gradient tool gebruik sorry hoor maar de kennis van het design bij jou kan ik er niet aan af lezen?

3. Een jury gaat en staat altijd met professionals,want hoe weten ze waar ze op moeten leten als ze geen verstand van zaken hebt. ?

Het is en blijft bij mij een hobbie, Ik heb ook wel ander werk te doen dan alleen designen,

Alles heb ik zelf geprobeerd zonder tuts, leren,.. blijven leren van je eigen fouten,E

n kom niet zeggen dat ik het niet kan, want toevallig heb ik hier al aardig wat tiennen verdiend kwa layouts,

BTW? Ik heb jou werk nog niet gezien hoor? En als je goed gekeken hebt, bij mijn shocksounds.nl layout, is dat niet alleen kleurtje hier kleurtje daar,,

Neey er zit schaduw bij, 3d look, noem maar op..

Laat maar eerst eens zien wat jij voor werk heb, dan kunnen we verder praten.

MVG Georgo

PS, laat de inzendingen maar komen!

• ik heb meerdere dingen gemaakt, 1 ding ervan is http://www.eenwebmaker.nl/site dit is niet de mooiste ook heb ik http://www.eenwebmaker.nl/site/oud gemaakt. Was voormalig webdesigner bij family-town.nl ik heb het allereerste design gemaakt en gerealiseert omdat ik niet mee eens was met hoe de zaken gingen ben ik eruit gestapt/gezet. de layout is nu verder verandert en heb ik er dus niks meer mee te maken. BEWIJS OP AANVRAAG
    Wat mooier is laten we in het midden.

Je kunt wel heel veel effecten in een layout gooien maar of het gebruiksvriendelijk en mooi oogt voor de potentiele klant(Bezoeker van de desbetreffende website) weet ik nog zo net niet.

De layout van shocksounds.nl is niet wat je zegt uniek, sterker nog dit is en standaart opmaak. Kijk naar wmcity.nl wmpoint.nl criminalspoint.nl Als designer zou je toch beter moeten weten en met een unieke layout komen inplaats van een template inkleuren(Want zo zie ik het).

Ik heb mijn inzending al gedaan en ik hoop zeker dat de jury onpartijdig is.

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• Dat je dit designen kunt noemen, tree, ik weet niet wie je bent maar jouw lay-out inclusief de andere falen super hard, enkel die van Maikel aka carneval jongen lijkt erop en toch snap ik niet wat die nog op CP rond hangt xd Ook al doe ik 2 jaar lang niks weet ik zeker dat ik nog 10 malen beter ben als je nu ziet.

Ik vind niet dat je een award mag geven genaamd 'Beste designer van CP', je geeft ze enkel valse hoop i.v.m. met de realiteit, maar anyways goodluck and have fun.

• Citaat van godborn

Dat je dit designen kunt noemen, tree, ik weet niet wie je bent maar jouw lay-out inclusief de andere falen super hard, enkel die van Maikel aka carneval jongen lijkt erop en toch snap ik niet wat die nog op CP rond hangt xd Ook al doe ik 2 jaar lang niks weet ik zeker dat ik nog 10 malen beter ben als je nu ziet.

Ik ben wel eens benieuwd om te zien wat jij er van bakt dan, als je toch zo'n grote mond kan opzetten...

Citaat van insaneflame

Tree zijn layout is nice.
    Only my eyes burn now

Is de kleur zo fel? :p

[offtopic]Toch nog even zeggen dat deze battle ook de ultieme kans is voor niet-ervaren designers om toch eens wat te proberen![/offtopic]

• Maikel als je iets zeg. Zeg het dan wel goed. Je heb de family town skin niet helemaal in je eentje gemaakt. Je heb de helft gemaakt + je had wat dingen geript. Toen je eruit was gestapt. Daarna heb ik de boel afgemaakt en de header gemaakt en andere dingen. Verder succes met deze wedstrijd. en groeten aan maikel je klasgenoot. :P

Over dat zogenaamde bewijs daar zie je inderdaad een oude design die erg geript was over en sluiten.

• Beste maikel, je hebt met family-town niks te maken.
    Je hebt 2 weken in de crew gezeten en een geript design gemaakt...
    Maar het design is helemaal veranderd en door xkillerz gemaakt.

we hebben alleen je css gebruikt(aangezien de onze norgal veel fouten had)

Dus laat aub Family-Town erbuiten.

• Citaat van tree

Ik ben wel eens benieuwd om te zien wat jij er van bakt dan, als je toch zo'n grote mond kan opzetten...

Is de kleur zo fel? :p

[offtopic]Toch nog even zeggen dat deze battle ook de ultieme kans is voor niet-ervaren designers om toch eens wat te proberen![/offtopic]

het wat toen ochtend.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!