Bedrijfssamenvoeging

• Beste cpers,

Ik heb een vraag er gaat een bedrijf bij mijn samenvoegen en wou vragen of jullie misschien weten wat hier de consequenties van zijn en wat ik allemaal moet aanpassen.

Graag hoop ik dat jullie me kunnen uitleggen.

Extra uitleg:

Ik heb een eigen hosting bedrijf

Ik ga morgen samen voegen met een Belgische hostingprovider maar blijven draaien onder mijn naam enkel all me klanten gaat over naar de servers van dat bedrijf.

Zitten er hier nog voor mijn dingen aan verbonden dit weet ik niet daarom roep ik jullie hulp in kan iemand me uitleg geven.?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • De topic is nogal onduidelijk, misschien kan je wat meer informatie geven?

[offtopic]Ik weet ondertussen al dat je een eigen hostingbedrijfje hebt en dergelijke maar de meesten op dit forum weten dit misschien niet, en verder blijft het nog een beetje onduidelijk :p[/offtopic]

• Ik zou zeker een klant bestand bijhouden, dit voorkomt dat mocht het mislopen je toch je klanten terug krijgt.
    Ook een contract zou handig zijn, dit in verband met plotselinge stop of dergelijke.

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• contract samenstelen dat als er iets gebeurd tussen jou en dat andere bedrijd dat jou klanten trug naar jou moeten verhuised worden

en wat Pharox@ al zij ( klant bestand bijhouden )

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!