Scripters & designers gezocht

  • Hallo leden,


    Ik zoek dus scripters en designers voor een nieuw Open Source project (uiteraard criminals).
    Ik heel mijn idee in gedachten en zal het hier even verwoorden:


    het wordt een simpele criminals source die door een plug-in systeem verder kan worden uitgebreid naar eigen wens, en een uniek idee voor de gameplay dat ik heb verzonnen(is dus geheim ;)), verder gewoon wordt elke bug, plug-in door derden gemaakt maar eerst door ons getest en daarna online geplaatst op een site die door sponsors worden betaald of door donaties ...


    Het gaat dus echt een groot ding worden, multi-languages en alles goed gescript, PHP 5 en 6 gericht, MYSQLi , ...


    Ik hoop dus behulpzame personen te vinden:


    - 4 scripters (die gem. 7 uur per week eraan kunnen werken)
    - designers die uiteraard in- en outgame layout(s) willen maken
    - sponsors die een domein en host kunnen kopen om de website in op te zetten


    Ik hoop hiermee z.s.m. te kunnen beginnen, dus hoop dat jullie dit ook willen ? :)


    Mvg,


    Dein

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hoi Dein,


    Heb je een budget? Want ik neem aan dat niemand 7 uur per week wilt gaan werken aan een project zonder vergoeding.


    Ik zou wel designer willen zijn maar tegenover een vergoeding :D.


    Groetjes,
    Jesse

  • Ik wil hier ook wel mee helpen (scripting), voor een klein bedragje, ik zal niet veel rekenen, dus dat doe ik nooit.
    Echter kan ik nog niet alles, maar wel zéér veel van PHP.

  • I know, en die willen hier allemaal maar geld, beetje zielig want als dit project door kan gaan breekt er een nieuw tijdperk aan ..
    en kan dit project wereldwijd succes boeken, maar ik ga echt niet betalen voor iets wat ik later gratis weggeef ....

  • Ik kan geïnteresseerd blijven, maar 'minimaal 7 uren per week' durf ik voor gratis niet te garanderen, want ik doe ook andere betaalde opdrachtjes, en ik werk altijd aan een website als het me aanstaat, niet als het me aangedrongen word. Heb ik een keer geen zin, volgende keer beter (zo gaat het altijd bij mij) omdat ik dan later beter werk, wat betere kwaliteit geeft.

  • Ik vind het een beetje nutteloos Dein om hierover te beginnen.
    Natuurlijk wil ik ook wel helpen maar inderdaad ook tegen betaling.


    Denk je dat als je dit project afrond er geen mensen zijn die er wat voor over hebben ?


    En trouwens ik zou niet gelijk gaan denken dat je een "nieuw tijdperk" begint en dat je "wereldwijd succes" boekt.


    En dit soort voorstellen zijn er al zo vaak geweest, op CP op CFZ en op CF op ze allemaal, nooit is er echt iets van gekomen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!