valentijn/Carnaval

• Hallo iedereen,

Omdat het bijna valentijn is (morgen), en in Brabant en omstreken carnaval is heb ik dit topic aangemaakt.

Vertel hier of je wat aan valentijn gaat doen, en of je wat doet met carnaval.

Ik zal zelf beginnen:

Ik wilde wel iets doen met valentijn, maar mijn vriendin vind dat ik wel weer genoeg cadeaus heb gegeven aan haar. Dus nu heb ik gezegt dat ik niets meer doe met valentijn. Verder ga ik wel zoveel mogelijk carnavallen want 1 keer per jaar gek doen, moet ik niet overslaan.

Nu jullie

Groeten,

Luc

• Ik ga straks lekker drinken met een stel vrienden, en ga daarna de stad in. Er is love night, vanwege valentijn morgen.

Ik woon in gelderland, en daar doen ze vrijwel niets aan carnaval.
    Valentijn word wel groots gevierd altijd, ik was anders samen met me vriendin naar de musical Joseph gegaan. Maar het is eind november uit gegaan. Dus geen valentijnsdag meer;)

• Hier in barger-oosterveld en omstreken is het helemaal te gek met carnaval, valentijn doe ik niet omdat mijn vriendin het niet wou.

Strax ga ik met paar vrienden even naar de optocht kijken daarna gaan we bij mij de kelder in zuipen(A) Misschien ga ik nog met mijn vriendin wat te doen, maar dat is nog niet zeker.

• Hoe zou ik het formuleren, ik dacht we gaan dat eens lekker vieren in een locale discotheek, hup! Betaald en binnen, nog geen uurtje later was ik al terug buiten wegens het 'agressief gedragen t.o. andere personen' terwijl hun problemen zochten met mij.. leuke avond is dat, geld kwijt, kan me daar niet meer vertonen, en heb bij een paar meiden nu gezichtsverlies.

Carnaval vier ik niet echt meer, vind ik zo 'kinderachtig' , maar uitgaan in een pak is wel lachen :p.

(ja dat verhaal daarboven moest ik even kwijt, |-) )

• Carnaval is hier in denbosch echt heel gezellig. Ze doen ook minder moeilijk om binnen te komen in een 18+ tent.
    Ik ben tot nu toe elke dag gaan vieren, vandaag wordt het heel de nacht bij mij drinken en misschien nog ff de stad in. Morgen avond weer gewoon de stad in :)

• Citaat van R-Mijnten

Ik woon in gelderland, en daar doen ze vrijwel niets aan carnaval.

Niets?
    Ik weet niet onder welke steen jij zit maar bij ons loopt overdag zelfs iedereen rond in een clownspak ofzo

• Citaat van 8xdbx8

Niets?
    Ik weet niet onder welke steen jij zit maar bij ons loopt overdag zelfs iedereen rond in een clownspak ofzo

Ja dat heb je goed gelezen!
    Ik woon in Apeldoorn, en daar doen ze helemaal niets.
    Okè, een brandweerwagen, bestelbusje en een auto met veel herrie.
    Dat zal dan ook de hele optocht wezen, meer ook niet.

Citaat van larsisgoed9

Oja, volgend jaar ga ik naar Duitsland, daar delen ze kg's snoep uit met carnaval:p

TRUE! Ik ben 2keer geweest in keulen, wat een feest!
    Niet zozeer mooie praalwagens, maar daar gooien ze met dozen snoep tegelijk.
    Wij hadden toen een paraplu mee, en die omgedraaid.
    De feestgangers in de wagens gooiden continu in de paraplu, repen chocola of hele zakken. Was voor hun een kunst om het erin te krijgen, voor ons een genot de weken erna(xD)

• Oow, het noorden van Gelderland.. Dat is een ander verhaal dan in het zonnige zuiden... :cheer:

Ik ben gisteren naar een optocht geweest ergens in Limburg. Daar heb ik voornamelijk zuurtjes gevangen.:}

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!