Belsysteem / wallie / ideal

• Ik ben op zoek naar het complete pakket (Bel/ideal/wallie en indien mogelijk ook sms) via Mollie.

Nou kan ik deze wel uit de Banditi source halen maar aangezien de scripts uit verschillende delen bestaan weet ik niet of ik alle onderdelen heb.

Is er iemand die dit volledige pakket zou willen posten?

(let op alleen via Mollie)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Uit verschillende topics maak ik op dat je bezig bent met het werken aan de Banditi source. Tot nu toe heeft iedereen bijna alles voor jou gedaan. Wat heb je zelf al gedaan als ik vragen mag? Voor alle dingen open je namelijk een topic. Ik neem aan als je aan een source werkt je zelf ook wel scriptervaring hebt:S

Ontopic:

Haal het uit de banditi source en pas het aan

• TaskForce: is dit ontopic? Nee, zoals je misschien kan lezen ben ik op zoek naar een volledig pack. Dan kan ik dit zelf wel uit de sources gaan halen maar wellicht dat er iemand is die het kan posten. Verder niet met zielige reacties komen als je niet eens weet waar aan wordt gewerkt.

YVMdesign: staat toch duidelijk volledig pack?

Graag allemaal ontopic blijven en hou je nutteloze reactie anders voor je.

• Als je echt niet te lui bent ga je het zelf knutselen met de api van mollie...

Is een half uurtje werk

Ik heb het ook gedaan

ik wil het wel verkopen aan je voor een zakcentje... want ik heb er ook aan moeten werken zoals IEDEREEN DIE NIET TE LUI IS!

Citaat van gamecontrol

Als ik de regels van CP door lees lijken me hier wat strafpunten op de plaatst...

Doe verder maar een slotje want dit gaat nergens heen als er niet eerst wordt gelezen

Mij kunnen ze niet straffen ik bleef ontopic met een zin ;)

• Ik zet nog geen slotje op het topic. Ik vraag wel iedereen om als je iets te melden heb. Meld dan iets belangrijks.

Ik wil geen off-topic reacties meer zien, de volgende die off-topic gaat krijgt een verassing van mij. (banpunt(en))

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!