Heeft hier iemand een Anti ddos script?
Heb het heel erg snel nodig..
Mijn vriend heeft een Ddosser op de sever.
Heeft hier iemand een Anti ddos script?
Daar is geen PHP script voor, maar programma's. Natuurlijk kun je het iets afremmen met PHP code, maar nooit helemaal tegenhouden.
Zoek eens op google naar anti-ddos!
Zijn server instellingen, heeft PHP niks mee te maken.
Weet je überhaupt hoe een Ddos aanval werkt?
CitaatHeeft hier iemand een Anti ddos script?
Vraag je toch echt om een script hoor ben niet helemaal blind..
Je kan het beste op google even zoeken over informatie.
Let op dat dit niet binnen 1 uurtje zoeken gevonden is.
Veel hebben er last van en weten niet hoe ze dit moeten beveiligen.
Google zal je dus wel even bezig houden met het zoeken naar de juiste info.
Pharox vraagt je niet of je weet hoe je een DDOS aanval uitvoert, maar of je weet hoe het werkt.
Men maakt namelijk via een botnet van geïnfecteerde computers verbinding naar een bepaalde server. Dat gaat dus niet om 1 IP adres, maar vaak duizenden tegelijk. Die kun je niet allemaal met PHP traceren. Meer weet ik van DDOS ook niet af, en ik weet ook niet of ik het wel wíl weten!
Er op een zo laag mogelijk niveau wat tegen ondernemen.
PHP zit heel erg hoog...
De PHP parser laten stoppen nadat je hebt bepaald dat het IP een (van de computers is die een) (D)DOS uitvoert zal alleen bij kleine aanvallen helpen lijkt mij...
De request is dan al op het punt aangekomen waarbij de PHP parser de bestanden heeft geparsed en wat dingen heeft uitgevoerd.
Je wilt het liefst dat de server bepaald of de request wel bij de parser aan moet komen of dat het een aanval is en de request dan te negeren.
[offtopic]Aangezien ik geen expert ben op dit gebied zou ik graag willen dat mijn fouten door iemand verbeterd worden.[/offtopic]
Darsstar
Met zo min mogelijk laten merken dat je actie onderneemt heb je absoluut gelijk in.
Nooit stoer lopen doen dat je iets hebt beveiligt en dat uitgebreid in een nieuwsbericht gooien.
Dit wekt altijd interesse op bij een aanvaller, want hoe meer jij uitdaagt hoe leuker hij het gaat vinden.
Je kan beter zoeken op wat DDOS betekend, dan snap je de termen veel beter.
Edit:
Dit is nog veel erger dan een DDOS, je zal dus nog wel ff bezig zijn met beveiligen van alles.
Ik snap wat Ddos inhoud, ik doe zelf een ICT opleiding dus daar ligt het probleem niet, het probleem is juist dat ik pas over 2 jaar leer hoe ik dit moet beveiligen, en dat heeft me website als meer dan $45,000 euro misgelopen..
Dus vandaar dat ik niet zo lang ga lopenn wachten..
Dus ik heb al geprobeerd naar een script te zoeken dat maximaal 2 verbindingen per IP toelaat, maar heb daar niet in geslaagd..
Iemand?
Je kan Hackers Safe scan inschakelen.
Heb dit zelf gestest van Mcafee en kwam tot conclusie dat me server de ergste beveiliging van allemaal had.
Installatie bestanden van mysql had me server admin zelfs laten staan wat uiterst gevaarlijk is.
Je kan die scan aanvragen, ik laat hem 1x per week scannen en dat kost je dan $319 per jaar (ongeveer 225?).
Geen geld om je server beter te beschermen tegen dit soort dingen.
Mcafee bied trouwens ook nog support erbij, als je ergens niet uit komt maak je een ticket.
Je wordt dan binnen 24 uur gebeld door een helpdesk die je op weg kan helpen.
Meteen je host contacteren voor een goede firewall te installeren.
Als hij hierdoor $45000 is misgelopen lijkt mij dat hij wel een professionele host heeft
Die heb ik ook, maar die hadden mij afgesloten omdat andere site's ook de dupe ervan werden..
Robin
Als hij $45000 per 2 jaar verdient kan die $638 per 2 jaar beter aan beveilig experts uitgeven.
Mcafee bied volledige support in het dichten van een lek mocht je er niet uit komen.
Ook worden alle soort hacks je keurig uitgelegd hoe ze precies te werk gaan.
Ik wist voorheen niks van NETBIOS hacks, tot ik erover las en me eigen kapot schrok.
Veel hosting bedrijven hebben deze beveiliging niet eens dus dan zal je zelf actie moeten ondernemen.
Lees even deze topic:
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/6563.html
Misschien is dit wat: http://www.general-search.com/fileinfo/8482540
Jongens..
Jullie moeten nadenken dat een ddos iets heel anders is dan een aantal verbindingen die opengaan.
Jullie moeten op de netwerklaag al gaan filteren.
Wij hebben dit gedaan door er een linux firewall op te zetten en die zo te beveiligen.
Als deze firewall een ddos krijgt zal hij de verbinding droppen. De aanvallende pc's zullen dan denken dat de server down is.
Misschien dat ik hier wel een topic over open.
Dat zou ik zeer op prijs stellen moest u dat doen :). Zo leren we ook nog eens wat, en komt er een 'einde' aan die DDOS aanvallen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!