RPG Game (op zoek naar monsters)!

  • heey!


    Misschien hebben jullie enkele weken geleden mijn topic gelezen over dat (kleine) onderzoekje dat ik deed, over die RPG (geen criminals RPG maar een soort van avontuur RPG)? Ik ben van plan dit te gaan realiseren maar ik ben nog op zoek naar een lijst van monsters, veel monsters!


    - Kent iemand een site waar je een hele boel monster kan vinden voor een RPG?
    - Kent iemand een spel of programma zoals Pokémon waar je ook monsters enzo op hebt maar minder kinderachtig?


    Het zouden meer dan 200 monsters moeten worden, dus ik heb er echt wel een hele boel nodig!


    Mvg, tree

  • Gozer misschien moet je ook wel foto's hebben he


    maar hier zijn er alvast enkele:
    drakken
    trollen
    aardmannen
    dinosaurussen
    eenhoorns (niet van die schattige roze pony's he)
    van die halfpaard halfmens dingen (ik kan niet op de naam komen)


    Ik zou zeggen kijk gewoon nog eens naar de harry potter en lord of the rings films


    enne voor in het begin misschien gewoon leeuwen ofzo

  • Foto's die erbij zijn zouden altijd handig zijn, maar als de lijst zeer mooi is (en zonder foto's) is het ook al handig, daarom dat het ook handig zou zijn moest het van een bestaand tv-programma ofzo zou zijn dat ik geen 200 monsters moet gaan maken maar die eventueel op de site van de show kan vinden.


    wimmpie:
    Liefst namen van monsters en geen 'soorten' want dat is te beperkt.


    PS: het maakt niet uit of de monsters van nu of van vroeger zijn...

  • tree, ik zal het jouw ook zeggen zoals ik het al miljoenen keren heb gezegt.
    "(geen criminals RPG maar een soort van avontuur RPG)"
    EEN CRIMINALS RPG BESTAAT NIET !!!
    criminals behoren niet tot het genre rpg, dit is gewoon een verbastering die een heleboel van jullie voortzetten en naar mijn mening het genre rpg naar beneden haalt. leer het toch eens.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Dit is waarom ik deze site minder vind dan de andere, niemand die je fatsoenlijk kan helpen maar er wordt alleen maar kritiek gegeven en gezaagd over allemaal dingen die me niet boeien..


    Kan je niet je commentaar voor jezelf houden en antwoorden op mijn vraag? ...

  • Als ik het goed heb wil je monsters. Maar geen soorten maar namen? Ik denk dat je dan wel ver kan komen maar.. Hoe wil je er in vredes naam allemaal opkomen, hier al vast een klein lijstje;)
    - Duivel
    - Black magics
    - Die kabouters( kan niet op naam komen )
    - Ratten voor het begin.


    Etc.. dit heb ik dan van runescape, dit zijn de enige die ik nog herinder xD Als je veel over runescape wilt weten kan je beter naar alex gaan die kan zo wat monsters voor je op noemen;)


    Mvg, FrankY

  • Franky bedoel jij beetje zoals: demon, black dragon, Kalphite Queen, goblins, rats.
    Je kan genoeg monsters uit het volgende monster database halen,
    als je runescape monsters wilt:
    http://www.lunagang.nl/monsterdatabase.php

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!