Afscheid crewleden

• Citaat van Pim

Ja als je mod bent moet je je serieus gedragen op het publieke forum maar in het crewgedeelte wordt elke mogelijke regel verbroken :D

Misschien niet elke, maar wel heel veel XD

Jammer dat jullie weg zijn uit de crew =[

• Wegens persoonlijke redenen was ik sowieso al niet veel meer online de laatste tijd..
    Ik had alle script werk letterlijk aan de kant geflikkerd en heb eerst de rest een beetje op orde gezet.
    Na RiiCk zijn aanneming hier op CP hebben we later besloten om voor onszelf verder te gaan.
    Sindsdien ben ik dus weer begonnen te scripten en zijn we bezig met onze eigen projecten.

Zoals er al vermeld is vinden we het wel zeer jammer haast geen tijd meer over te hebben en we hebben hier een super tijd gehad.

Ik bedank ook alle (crew)leden voor het begrip!

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Riick jammer dat je weg bent. Hoop dat je een goede site vind waar je wel je passia op kan uitoefenen. R-Mulder jou ken ik niet zo goed maar ook jammer dat je weg gaat. Hoop dat er nog betere personen komen die verstand van het vak hebben.

:(

• Mijn vertrek en die van R-Mulder zal de crew niet onstabiel gaan maken. De crew leden waren met genoeg om de repports en klachten en fouten af te ronden en te corigeren. Helaas, zal dit nu met 2 minder moeten dus gewoon wat harder werken jongens:p

- RIiCk

Edit:
    @ Dein.
    Van jou had ik geen ander antwoord verwacht. Jij zal al langere tijd in de crew dus zal er nog meer moeite mee hebben gehad dan ons. Maar, het is een blijft een zware stap.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!