Muziek layout

• Beste leden,

Omdat er zoveel vraag naar is de laatste tijd om een muziek site op te zetten, ben ik weer begonnen aan mijn muziek project. Omdat de vorige layout van dit project nogal lelijk was, heb ik eerst maar eens een nieuwe layout gemaakt.

Graag jullie oordeel. Houd er rekening mee, ik ben geen designer!

http://productions.one-nation.nl/projects/layout.png

Met vriendelijke groet,

Luc

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Sorry dat het zo grof moet, maar als je geen designer bent moet je ook niet komen vragen om een layout van je te laten raten...

Ga eerst nog wat alleen lekker oefenen, technieken leren, meer oefenen en dan als je er al wat meer van weet komen vragen om te raten want dit is het niet de moeite waard om te laten beoordelen, het is gewoon te lelijk en gefaald...

Toch even melden wat er dan zo verschrikkelijk aan is:
    - de achtergrond laat je meteen afknappen
    - veel te rommelig
    - veel onafgewerkte delen/hoeken
    - het geheel past totaal niet bij elkaar (bijvoorbeeld de donkerrode menutitel, met de rode menu, op een grijswitte achtergrond met een grijszwarte menubalk bovenaan en dan beige tekst en dan nog is bruine tekstkleur in de footer)
    - de layout heeft totaal niets met het doel te maken, over muziek dus
    - ...

• Bedoel je zo'n rap script waar iedereen de laatste tijd naar vraagt? Ben er zelf namelijk ook al mee bezig geweest, heb al admin paneel, member systeem etc. af:D Alles wordt zelf gescript;)

PS de layout ziet er niet echt goed uit, vooral die bevel & emboss staat niet. Verder vind ik je header en footer ook niet zo mooi, probeer wat met plaatjes

• Citaat van Luc

Verder ga ik ook niet veel aandacht lopen besteden aan een een layout, als het tog verkocht gaat worden.

Layout is meestal het belangrijkste van een website, als de layout namelijk lelijk is knappen ze zo goed als meteen af...
    Als je er trouwens geen aandacht aan besteed betekent dit dat het je helemaal niets kan schelen en nog minder reden om iets te gaan kopen of wat je er ook mee van plan bent...

Citaat van Luc

De reden dat ik verder dit project heb gestart, is omdat ik vroeg mee heb gewerkt aan realrecordz.nl

Aan wat heb je dan misschien meegewerkt, en wat heeft dit er dan mee te maken dat je zo'n layout maakt? ...

• Waarom doe je dan moeite, als je toch weet dat je het helemaal niet kan en dat het toch niet uitmaakt en laat je hem dan nog raten ook...

Maar, genoeg gediscussieerd, nog veel succes met je project ;)

• LOL

Nu even serieeus laat je dit soort dingen raten ??
    dit snap je toch zelf ook wel dat dit troep is.
    Zulke dingen vervuilen het topic aleen maar.
    Als iedereen dit gaat doen krijg je aleen maar zulke bende.

• Toevallig heb ik realrecordz.nl helpen opstarten en is er naar mijn weten maar 1 programmeur die de website had gemaakt

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• Ja van haso, paar jaar terug nog wat verwondingen aan zijn duim gehad op school. Haso heeft het ook zelf gemaakt, en heeft ook de website bulletwar.nl gemaakt (al weer tijdje verkocht) daarvoor was het bullet-killers.com. Hij heeft verder straat-rappers.nl gehad als naar en nog wat namen. En aan 1 van die websites heb ik ooit meegehelopen de liedjes erop te zetten. Dus zeg niet dat ik aan het praten ben, ik wet zelf tog net iets beter hoe alles in elkaar zit.

Topic mag dicht.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!