Maffia layout
- YVMdesign
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Minpunt: Vind het status gedeelte iets te groot weergeven zeg maar!
Pluspunten: Pracht van een background en alles goed ingedeeld!
Opmerking: Mijn minpunt eventjes wijzigen, dan word het wel een pracht van een layout!
Waarde:Ik zou het niet weten, moeilijk in te schatten:D!
-
Oke bedankt voor je reactie.
-
Minpunten: Status balkjes vind ik niet echt mooi, te simpel. Het kleuren gebruik is ook niet echt goed, te eentonig allemaal.
Pluspunten: Het effect van de header 'Mobgame' vind ik best wel vét gedaan, ook de menu's zijn leuk gemaakt.
Opmerkingen: Hijs op zich wel leuk, alleen het kleuren gebruik kan beter en doe wat met die status balkjes. De footer is ook één lijn en een ander kleurtje met tekst. Je lay-out is op zich wel spectaculair met wat leuke effecten, maar een paar puntjes maken het nét niet het niveau wat het had moeten zijn.
Waarde: ?20
Ik hoop dat je er iets aan laat doen, en hem dan opnieuw laat zien. Ik ben benieuwd. -
Voor hoeveel heb je hem gekocht?
-
http://www.realmaffia.net/CP/Crimelay.png
Hij lijkt wel veel op mij layout.. -
Seliim ik vond hem ook al ergens van weg hebben, maar hij is toch echt zelf gemaakt. Ik waarschuw jullie nu hierbij al, ik wil geen off-topic reacties zien omtrent van een rip-off of iets anders.
-
tis waarschijnlijk gewoon een rip off:p
-
Ik denk wel dat die na is gemaakt inderdaad, ik zou even de maker contacteren als ik jou was YVM en het verhaal op tafel leggen. De volgende off-topic reacties in dit topic worden bestraft, de TS vraagt duidelijk om een rating.
-
[offtopic]Noem je dit namelijk namaak ? Denk je dat Kabling hem hierin gaat verzwakken als mod op cp ? Jongens waar gaat het niveau hier naartoe? Gewoon zelvde kleuren totaal andere style van design is al namaak ? goed bezig zeg...[/offtopic]
Joshua laat deze reactie staan!
Normaal gezien mag een offtopic bericht + ontopic nog
Of ga jij nieuwe regels maken op Criminalspoint?PHPMinpunten: Statusbalk, te Donker Pluspunten: - Opmerkingen: Probeer er wat kleuren in te verwerken word die stukken harder ;) Waarde: 10 - 50 euro inc. slice
Trouwens Youri...
Succes met je crime als je hulp nodig hebt weet je me te vinden he @msn
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!