Probleem met host

  • Geachte,


    Ik heb mijn site world-of-maffia.nl bij sity.nl lopen enkel keek ik dus toen straks op mijn site en kwam ik tot mijn grote verbazing er achter dat de hele site weg is.


    Ik heb contact geprobeerd te leggen met sity maar ze blijken geen spoed dienst te hebben.


    Ook heb ik ze gemaild en wordt ik afgezaagd met kunnen wij niks aan doen.


    Wat kan ik nu doen?


    Hoop dat iemand wilt helpen.


    Want ik ben nu me hele site kwijt ik had een backup op mijn externe schijf staan enkel is deze helaas kapot gegaan door onverklaar bare reden.


    Met vriendelijke groet,


    Willem van den Akker

  • Ik heb tevens ook geprobeerd op verschillende netwerken in te loggen op mijn webmail ook dit lukt niet in te loggen op me directadmin ook dit lukt niet inloggen ftp eveneens.


    Onderandere ben ik dus nu 1 jaar werk die ik in die site heb gestoken kwijt plus leden die boos zijn plus loop financieen mis door sity.nl

  • Willem,
    Dat zou echt niet kunnen hun hebben vast wel een probleempje . Of ze zijn gewoon gemeen of so . Maar als het niet helemaal lukt met hun . Kan je ze aanklachen . En dan zullen ze vast alles terug geven . Of als ze dat zelfs niet doen gaan ze jou vergoeden .

  • [offtopic]
    ThugLife,
    Let op je spelfouten, ik zie er aardig wat.
    [/offtopic]


    Willem
    Beste wat je kan doen is hun administratie contacteren met een kopie van je contract/aankoop bewijs.
    Hiermee kan je aan tonen dat je volledig in je recht staat om de hosting te gebruiken.
    Wanneer hun hem vroegtijdig stoppen of afsluiten sta jij zeer sterk in je schoenen.
    Wacht hier alleen niet te lang mee want las net via msn dat je nog 3 dagen tegoed had.
    Tevens zou ik een verklaring en vergoeding vragen voor deze misverstand.
    Een webhosting bedrijf mag een klant namelijk nooit zomaar afsluiten zonder een geldige regel en/of waarschuwing(en).

    PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000


    Project vendettagame.com:
    10% klaar

  • [offtopic] Pharox Dit hoef je echt niet te melden . Jij zelf mist wat komma's en punten . Dus laten we niet beginnen over zulke onnodige dingen zo als spel fouten of so .[/offtopic]
    Sorry voor het offtopic maar het moest even


    edit bij r.mijnten
    Alleen offtopic, en dus hartstikke fout!
    Volgende keer ook ontopic reactie erbij plaatsen.

  • Sorry verkeerde domein geupload nu doet die het wel

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.01.10 12:28:33:
    HEb vandaag het bedrijf opgebeld bedrijf schermd met hun algemene voorwaarden en intreseren niet of je site down ligt.


    De site is inmiddels online weer.


    Topic mag gesloten worden maar mag ook open blijven voor jullie op de hoogte te houden als jullie willen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!