C&C graag
0/10 rating

Simpele layout
- Patrick
- Closed
-
-
-
Hij is inderdaad simpel, mijn mening is dat hij te simpel is, dit kan, ik zou hem iets meer kleur in doen, en wat meer met de menu spelen....
rating 5/10
Dit is doordat de layout 'te' simpel is...MVG Georgo
-
Ik geef een 6/10 ik vind de vormgeving mooi gedaan maar zoals al gezegd is, ik mis wat kleur. Verder vind ik hem er netjes uitzien. Simpel maar strak.
-
Sorry dat ik even offtopic ga hoor maar dat is voor je eigen belang.
Het logo lijkt enorm veel op dat van velten media, ik denk nick kennende hij dat niet zal tolereren. Dus ik denk dat je dat zult moeten wijzigen.Voor de rest vind ik hem goed gelukt alleen misschien moet je 1 kleur erbij gebruiken dus bijv. blauw of oranje. Dat toepassen bij de kopjes en mischien bij logo.
Hij blijft dan simpel maar toch aantrekkelijk om naar te kijken. -
ik ken heel velten media niet, dus ik ga het ook niet veranderen heb het hier toch echt op mijn eigen computer gemaakt
maar bedankt voor de tips
-
Lees dit maar eens: http://www.tbforum.com/thread/141409.html
Dan ben je blij dat je het kan verwijderen -
zolang hij niet hetzelfde is maakt het niet zoveel uit.
-
Jullie maken van een muis een olifant :hmm:
Alleen omdat de logo ook cirkels bevat zeggen jullie "is het zelfde"
Allemaal kleine kleuters hier op CP!Mooie layout patrick ga zo door alleen als je meer kleuren zou gebruiken bij de menu enz zou het mooier er uit zien
-
Heb net even gekeken op http://www.veltenmedia.nl hij lijkt er inderdaad totaal niet op.
Snap niet waar iedereen een probleem van maakt, kijk liever naar al die illegale banditi's.Goed werk Patrick, zou alleen inderdaad zoals Seliim zegt meer met kleuren combineren.
Succes nog :cheer:
-
Nou ik zag het meteen hoor en ik denk dat nick het ook meteen ziet omdat hij het zelf heeft laten maken.
@selim ik snap niet dat je mij een kleuter noemt? Ik probeer iemand preventief te helpen zodat hij later niet in de problemen komt.
-
Citaat van stan
Nou ik zag het meteen hoor en ik denk dat nick het ook meteen ziet omdat hij het zelf heeft laten maken.
@selim ik snap niet dat je mij een kleuter noemt? Ik probeer iemand preventief te helpen zodat hij later niet in de problemen komt.
Dus jij denkt dat Nick van velten krom licht van 3 cirkels die op die van hem totaal niet lijken ?:p
Zou je ogen maar even open doen en goed kijken want er zit totaal geen vergelijking in. -
Het is precies hetzelfde, enkel kleur aangepast en in het spiegelbeeld.
-
Zijn jullie allemaal blind ofzo ?:p
en deze afbeelding is totaal niet hetzelfde man :p
-
Doe het spiegeleffect in photoshop en maak de bolletjes wit
@TS ik zou het logo aanpassen voordat je er problemen mee krijgt.
-
Robin
Een logo is niet altijd pattent hoor, om van 4 a 5 cirkels een gerechtelijk iets te beginnen is echt zo laag:pIk zie ze wel vaker dan alleen bij hem, iedereen is bang voor hem omdat je een bericht leest.
Gaat in jou link om een php coding die illegaal doorverkocht wordt.
En niet omdat iemand 4 a 5 cirkels gebruikt, man man man tegenwoordig mag je echt niks meer :p -
Pharox VeltenMedia is een groot bedrijf en die bolletjes zijn hun image en als je die bolletjes ziet denk je aan VeltenMedia meteen.
Als ik in de coca-cola letters mijn merk cola zou gaan verkopen. Al lijkt de rest totaal niet. Coca-cola zou dit toch erg vinden.
Je zit in dezelfde sector en alleen de kleur scheelt (spiegelbeeld vind ik hetzelfde) dan is het gewoon niet goed.
-
Dat klopt, je mag ook geen teksten kopieren :p
Heeft met auteursrecht te maken, en logo's die op elkaar lijken valt daar ook onder. Een logo is namelijk een merkrecht -
Zal wel ff in de tussentijd zoeken wie ze nog meer gebruikt.
Gaan jullie die ook melden bij veltenmedia ?:pWe zullen zien :p
-
Mail ze me maar
dan zal ik het doorgeven (xD) (sarcastisch bedoeld)
-
er zijn zoveel bedrijven die bolletjes gebruiken bij hun logo dan zouden ze allemaal elkaar aan kunnen klage, dat zou echt te ver gaan, en btw dit topic gaat niet over copyrighten k?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!